  • 101. Data: 2011-01-26 17:16:28
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-01-25 22:35, Rysio pisze:

    > Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla i nie pierdol glupot pedale.

    A drugie pół? Pedały?
    Niedawno prawie pół wyborców zagłosowało na Jarosława.
    Nigdy nie wiadomo jaka połowa jakim gustem dysponuje :)
    Pozdr
    J.

  • 102. Data: 2011-01-26 17:31:00
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Nie potrzeba mi... radia, klimatyzacji, wspomagania. Reszta się przyda.
    > Dlatego nie siedzę na windows 98, lecz XP.
    > Prawdziwa sztuką dla mężczyzny jest powiedzieć ''w sam raz'' :)
    > pozdrawia Adam

    Witam ponownie,
    nie jestem fanem Windowsów, ale ten system jakimś dziwnym trafem im
    się udał - od kiedy pierwszy raz zacząłem używać Mac-ów nie
    przypuszczałem, że Bill zrobi coś do użytku, a nie do trzepania kasy.

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Chyba nie robisz samych jpeg-ów, bo RAW-y to samo zło?? A to
    nowość w porównaniu do XP!

  • 103. Data: 2011-01-26 17:55:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 18:31, Les pisze:
    > PS. Chyba nie robisz samych jpeg-ów, bo RAW-y to samo zło?? A to
    > nowość w porównaniu do XP!

    Używając rzeczy nie patrzę, czy są nowością tylko czy są sprawne. Jeśli
    nie, to szukam lepszych, do skutku.

    --
    pozdrawia Adam
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 104. Data: 2011-01-26 22:26:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Stan.Matyska napisal:
    > Pani Maria Skłodowska-Curie byla sliczna kobietą.

    Paul Langevin był tego samego zdania :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 105. Data: 2011-01-27 07:25:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 13:35:32 +0100, Piotr "Charvel" Majka napisał(a):

    > Rozumiem, że dla Ciebie szczytem surwiwalu jest wyjazd do lasu pod
    > miastem, bo może jakbyś faktycznie pojechał do tropikalnych lasów, to po
    > dobie spędzonej w mokrych butach sam byś je zdjął :)

    To ile dżungli boso przeszedłeś? I uważasz, że zdecydowana większość
    znanych podróżników i odkrywców to idioci bo chodzili i chodzą po dżungli w
    butach? I jak rozumiem pójscie boso do knajpy w Warszawie to szczyt
    surwiwalu? Chociaż jak się zastanowić to chyba bardziej ryzykowne niż
    łażenie boso po dżungli ;).
    --
    Kojer