  • Data: 2011-01-26 15:46:04
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:so6gzumk54c0$.bcd4hihtauaf$.dlg@40tude.net...
    | Mój oryginalny do dSLR leży nierozpakowany - do aparatu założyłem od
    | analoga - też firmowy, ta sama firma, ale napisik szary i mały, a nie
    | czerwony i wieeeelki.

    Mój też spoczywa w pudle, za to noszę firmowy pasek od analogowego
    praszczura, który swego czasu był do bólu kultowy, i pasek też był wtedy
    kultowy, a ma już lat 21 i wciąż daje radę, jest jak nowy. Miękki (nie jak
    ten od dSLR), wygodny, daje się wyprać, no i wygląda tak, że się wszyscy
    (....)arze oglądają, co to za cudo :D

    No dobra, jest cały żółty z czarnym napisem i obwódkami :)

    zdrówka, PW