  • Data: 2011-01-26 17:31:00
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie potrzeba mi... radia, klimatyzacji, wspomagania. Reszta się przyda.
    > Dlatego nie siedzę na windows 98, lecz XP.
    > Prawdziwa sztuką dla mężczyzny jest powiedzieć ''w sam raz'' :)
    > pozdrawia Adam

    Witam ponownie,
    nie jestem fanem Windowsów, ale ten system jakimś dziwnym trafem im
    się udał - od kiedy pierwszy raz zacząłem używać Mac-ów nie
    przypuszczałem, że Bill zrobi coś do użytku, a nie do trzepania kasy.

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Chyba nie robisz samych jpeg-ów, bo RAW-y to samo zło?? A to
    nowość w porównaniu do XP!