  • Data: 2011-01-26 17:00:04
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 17:38, kamil pisze:

    > W zasadzie do jazdy nie potrzeba ci radia, ogrzewania, klimatyzacji,
    > wygluszen, wygodnych siedzen, wspomagania kierownicy, wspomagania
    > hamulcow, zsynchronizowanej skrzyni biegow ani komfortowego zawieszenia.

    Nie potrzeba mi... radia, klimatyzacji, wspomagania. Reszta się przyda.
    Dlatego nie siedzę na windows 98, lecz XP.
    Prawdziwa sztuką dla mężczyzny jest powiedzieć ''w sam raz'' :)

    > Polecam Melexa. ;)

    Bardzo dobre rozwiązanie, gdyby nie to, że tramwajem jest jeszcze lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/