  • Data: 2020-10-28 14:06:24
    Temat: Re: Martwię się
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/10/2020 12:40, cef wrote:

    > Mnie nie bolą, ale jak mi wprowadzają podwójną opłatę
    > za kilkudniowe spóźnienie, to chyba jest dość oczywiste,
    > że nie zapłacę.
    > Jest jakiś zapis w przepisach, który zabrania jeżdzić
    > bez wbitego stempelka?
    > Ostatnio cały rok jeździłem bez, bo nie zdążyłem wymienić dowodu,
    > więc nie widzę problemu.

    A to jest taki problem aby sobie wbic w kalendarz w telefonie
    przypomnienie, tudziez zaznaczyc date w kalendarzu na scianie?
    Z platnosciami np. rachunkow tez sie spozniasz o rok?

    Ja sie zgadzam, ze taka podwojna oplata za spoznienie jest bez sensu bo
    o wiele lepszym rozwiazaniem byloby holowanie takiego pojazdu laweta na
    koszt wlasciciela na drugi koniec Polski z oplata za dobe przechowywania
    w wysokosci 250pln/doba i mozliwoscia odbioru takowego pojazdu tylko na
    lawecie.

    Jest przepis mowiacy: Art. 81. 1. Właściciel pojazdu samochodowego,
    ciągnika rolniczego, pojazdu wolnobieżnego wchodzącego w skład kolejki
    turystycznej, motoroweru lub przyczepy jest obowiązany przedstawiać go
    do badania technicznego.