  • Data: 2020-10-28 17:05:34
    Temat: Re: Martwię się
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-28 o 14:06, K pisze:

    > A to jest taki problem aby sobie wbic w kalendarz w telefonie
    > przypomnienie, tudziez zaznaczyc date w kalendarzu na scianie?

    Nawet miałem zaznaczone i wiedziałem ze jest termin, ale się nie wyrobiłem,
    bo były ważniejsze sprawy.
    A teraz ostatnio nawet stwierdziłem, że poczekam do września,
    bo po co sobie robic termin w środku wakacji.

    > Z platnosciami np. rachunkow tez sie spozniasz o rok?

    Nikt nie czeka tak długo.
    Upomnieli by się wcześniej, albo odłączają usługę.
    A o badanie nikt sie nie upomniał.