eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmoweRe: Marketowe a firmowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Marketowe a firmowe
    Date: Sun, 3 Apr 2016 14:29:08 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <ndrqov$pf5$1@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <nbi0vb$53p$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nbimmp$9i6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <56dd48e7$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <nbkmm2$8e0$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nbp38k$5fi$1@dont-email.me>
    <56e014d2$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbp60l$fag$1@dont-email.me> <nbr9a4$vsb$1@mx1.internetia.pl>
    <nbrr1n$i0m$1@dont-email.me> <nbs1u3$pqq$1@mx1.internetia.pl>
    <nbufcd$nmh$1@dont-email.me> <nc1mg5$mj6$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 3 Apr 2016 19:26:23 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1";
    logging-data="26085";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19IdrL58OrKqBq+44zvHCYI"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <nc1mg5$mj6$1@mx1.internetia.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:yEv+B5dHWT6oB+LjW4JKLj/TMcQ=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697528
    [ ukryj nagłówki ]

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nc1mg5$mj6$1@mx1.internetia.pl...
    > Bardzo łatwo. Nietrwały produkt moze mieć dłuższą gwarancję
    > oferowaną przez producenta jako "bonus" kompensujący
    > znaną na rynku mniejszą twałość produktu. Bez dłuższej
    > gwarancji (czy lepszej gwarancji) ten produkt nie byłby
    > konkurencyjny na rynku bo klient bałby się za bardzo awarii
    > aby zaryzykować zakup.
    > ---
    > Żeby producentowi opłacało się danie długiej gwarancji musi mieć tak
    > trwały produkt by koszty napraw nie zjadły zysku ze sprzedaży.

    Jasne. Np. zepsuje się 20% pralek gorszego producenta, 5% pralek
    lepszego producenta, ale lepszy producent daje tylko rok gwarancji
    to gorszy producent może wciąż "przebić" dając dwuletnią gwarancję
    i wypaść nieco lepiej na rynku detalicznym - mało tego, sugerować
    nieobeznanym że pralka z dwuletnią gwarancją MUSI być lepsza niż
    pralka z roczną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: