eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketing & sciema ?Re: Marketing & sciema ?
  • Data: 2017-03-01 11:10:02
    Temat: Re: Marketing & sciema ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pcimol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o95vgl$uae$...@m...internetia.pl...
    On 2017-03-01 02:23, Waldek wrote:
    >> Jako, że żonie okresowo niedomaga akumulator w autku,
    >> (IMO bilans ujemny przy jej stylu jazdy na krotkich odcinkach)

    >200A przez 10s to jest 20A przez 100s. Który alternator temu nie
    >podoła.

    No, jeszcze kwestia czy akumulator te 20A przyjmie.
    Rozladowany powinien ... Ale alternator jak auto stoi na swiatlach, to
    z pradem moze byc cienko.

    Wez jeszcze pobor pradu jalowy - 20mA w dobe uzbiera 0.5Ah, auto stoi
    3 dni, to trzeba uzupelnic 1.5Ah,
    5A przez 20 minut ... z zona jedzie 10 minut, z czego 6 minut na
    jalowym biegu :-)

    >Niskie napięcie łądowania jest zdradliwe, bo niby wszystko jest ok
    >według producenta/serwisu, tylko napięcie < 14.2V jest po prostu
    >niewystarczające dla utrzymania dobrej kondycji akumulatora. Można
    >spotkać regulatory dające 13.8V.

    Coraz czestsze w samochodach.
    Moze jednak 13.8V utrzymuje dobra kondycje, a 14.3 niszczy akumulator
    ? :-)

    J>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: