-
Date: Thu, 26 Mar 2009 22:26:07 +0100
From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0b2 (X11/20070313)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Marcowy numer Motocykla
References: <b...@y...googlegroups.com>
<gqfmj0$d69$1@inews.gazeta.pl> <gqfsv3$3h0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <gqfsv3$3h0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 95.48.151.226
Message-ID: <49cbf2fd$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1238102781 95.48.151.226 (26 Mar 2009 22:26:21 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 22
X-Authenticated-User: aluczak.motoakcent
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591220
[ ukryj nagłówki ]Ireneusz Dyła pisze:
> Mam do czynienia z obydwoma silnikami i nie uważam tego
> artykułu za bezsensowny, wręcz przeciwnie - potwierdził
> moje obserwacje na tyle, że nie myślę już o tym, że mam
> popsuty motor. Stary 640 jest płynny ale słaby, nowy 690
> jest mocny ale taki trochę zerojedynkowy dzikus. Trzeba sobie
> powiedzieć co bardziej pasuje.
Mógłbyś wyjaśnić jak artykuł potwierdził Twoje obserwacje? Wszak
odwołujesz się jeszcze do 640, a nie 620 jak w artykule
Zwracam uwagę na "dramatyczny" opis wtopienia 620-ki- pierwsze zdanie tekstu
>Przypadkowy ruch nadgarstka i singiel zdechł ... 690 stoi 10m dalej na
twardym
Albo więc zerojedynkowy jest 620 albo jego kierowca d..a :-)
Lekceważenie 16kg wagi w enduro trudno nawet komentować, dla ułatwienia
podpowiem autorowi, że LC4 też można wyposażyć w Acrapovicia.
Tendencyjność ocen płynie prawie z każdego zdania, kompomitując autora
jako fachowca.
--
AL F650 & LC4
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.09 21:35 Andrzej Luczak
- 26.03.09 21:43 de Fresz
- 26.03.09 21:49 de Fresz
- 26.03.09 22:50 Andrzej Luczak
- 26.03.09 23:32 de Fresz
- 27.03.09 09:40 Ozz
- 27.03.09 09:55 Ireneusz Dyła
- 27.03.09 10:28 Spider A.J.
- 27.03.09 10:30 Spider A.J.
- 27.03.09 11:03 moon48
- 27.03.09 11:29 Wojciech G.
- 27.03.09 12:19 Andrzej Luczak
- 27.03.09 15:19 (pj)
- 27.03.09 18:03 de Fresz
- 27.03.09 20:24 Ozz
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje