  • Data: 2009-03-26 21:26:07
    Temat: Re: Marcowy numer Motocykla
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Mam do czynienia z obydwoma silnikami i nie uważam tego
    > artykułu za bezsensowny, wręcz przeciwnie - potwierdził
    > moje obserwacje na tyle, że nie myślę już o tym, że mam
    > popsuty motor. Stary 640 jest płynny ale słaby, nowy 690
    > jest mocny ale taki trochę zerojedynkowy dzikus. Trzeba sobie
    > powiedzieć co bardziej pasuje.

    Mógłbyś wyjaśnić jak artykuł potwierdził Twoje obserwacje? Wszak
    odwołujesz się jeszcze do 640, a nie 620 jak w artykule
    Zwracam uwagę na "dramatyczny" opis wtopienia 620-ki- pierwsze zdanie tekstu
    >Przypadkowy ruch nadgarstka i singiel zdechł ... 690 stoi 10m dalej na
    twardym

    Albo więc zerojedynkowy jest 620 albo jego kierowca d..a :-)
    Lekceważenie 16kg wagi w enduro trudno nawet komentować, dla ułatwienia
    podpowiem autorowi, że LC4 też można wyposażyć w Acrapovicia.
    Tendencyjność ocen płynie prawie z każdego zdania, kompomitując autora
    jako fachowca.
    --
    AL F650 & LC4