  • 41. Data: 2010-03-17 18:02:17
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Mar 2010 09:55:36 +0100, w <hnq5fi$5rp$1@mx1.internetia.pl>, "Ghost"
    <g...@e...pl> napisał(-a):

    > Nie jezdze duzo z nawigacja, ale jak juz to uzywam OviMaps albo AM. Mialem
    > tylko dwa (a wlasciwie trzy) przypadki blednego prowadzenia - AM kazala mi
    > wjechac na A4 wjazdem, ktorego nie ma i drugi raz (a wlasciwie dwa razy, w
    > dwoch miejscach) rowniez na A4 prowadzila podczas wjezdzania na nia tak, ze
    > czlowiek pojechalby w przeciwna strone, niz trzeba (niz nawigacja wyznaczyla
    > trase).

    To pewnie potrafisz podać linki do Targeo z tymi miejscami :).

  • 42. Data: 2010-03-17 18:20:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Mar 2010 10:10:42 +0100, w <hnni3t$kf0$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(-a):

    > witajcie
    > nie zawsze mam przy sobie navi, a od czasu do czasu muszę gdzieś
    > pojechać nie znając dokładnie okolicy. Era przy przedłużaniu umowy
    > proponuje mi tel z mapami nokii jak one się sprawdzają? Czy warto się w
    > to bawić?

    Mapy Navteq -- czyli słabe. Na "od czasu do czasu" mogą być, ale uwaga na drogi
    gruntowe (takie dla traktora) oznaczone jako asfalt itp. kwiatki. Sporo tego
    równomiernie po całej Polsce, więc nie znasz dnia ani godziny.

    Soft też taki sobie. Trasy do wyboru "krótsza" (dla ryzykantów i amatorów dróg
    gruntowych oznaczonych jako asfaltowe) albo "szybka" (czyli jak najbardziej
    naokoło, byle drogami jak najwyższej kategorii).

    "Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy wielkości
    lepsza.

  • 43. Data: 2010-03-17 18:31:27
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Już dyskutowaliśmy na ten temat, więc nie widzę sensu tego powtarzać.
    >W każdym razie ilość błędów była większa niż w TA,AM i Navigo.

    No dyskutowalismy, 2 lata temu. A nad update map pracuje kilkadziesiat
    osob kazdego dnia. Teraz pomysl jaki skok jakosciowy jest dokonywany
    kazdego roku...

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 44. Data: 2010-03-17 18:34:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    <g...@e...pl> napisał(-a):

    >To pewnie potrafisz podać linki do Targeo z tymi miejscami :).

    Slepy wjazd/wyjazd jest miedzy bramkami (balice/myslowice) - tam ze dwa
    istnieja, ale jeden (trzeci) od dawna jest zamkniety (jakies hale
    produkcyjne sa w jego okolicach).

    Zle kierowane wjazdy/wyjazdy mniej pamietam - niedaleko za Gliwicami (w
    kierunku Wroclawia).

  • 45. Data: 2010-03-17 18:36:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(-a):

    >"Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy
    >wielkości
    >lepsza.

    Interfejs Ovi o trzy rzedy lepszy od mapymap.

  • 46. Data: 2010-03-18 17:00:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Mar 2010 18:36:36 +0100, w <hnr409$oc7$1@mx1.internetia.pl>, "Ghost"
    <g...@e...pl> napisał(-a):

    > Interfejs Ovi o trzy rzedy lepszy od mapymap.

    Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

  • 47. Data: 2010-03-18 17:29:07
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Być może. Ale przy Ovi wisząc podwoziem na drodze nie myśli się o tym.

    No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

  • 48. Data: 2010-03-18 21:57:16
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    W dniu 2010-03-17 11:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > A mowimy o... E72, 6710 tadaaa!!!

    Ja tylko chciałem stwierdzić, że wersja która kiedyś kosztowała ~230 zł
    teraz kosztuje 40,99. Jakby nie było taka cena to jest postęp, a
    wyświetla się to w sklepie z licencjami na telefonie. Przykład tu:
    http://www.allaboutsymbian.com/images/news/maps10eur
    os.jpg

    Poza w/w 10 szczęśliwymi modelami, na każdym innym jest płatna, a
    wątkotwórca nie precyzuje modelu tel. ;)

    pozdr

  • 49. Data: 2010-03-19 08:41:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""Łukasz F. Tomczyk"" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    os.jpg

    > Poza w/w 10 szczęśliwymi modelami, na każdym innym jest płatna, a
    > wątkotwórca nie precyzuje modelu tel. ;)

    Precyzuje, ino dalej, ale na liniii czasu wczesniej. Ja mysle, ze kazdy
    kolejny model tez bedzie free. Idea jest taka by zachecac ludzi do kupna
    telefonu, czyms co per sztuka wychdzi tanio. Dlatego blokuja na stare, juz
    pewnie wypchniete z magazynow.

  • 50. Data: 2010-03-20 08:32:19
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-03-19 08:41, Ghost pisze:
> [...]
    > kolejny model tez bedzie free. Idea jest taka by zachecac ludzi do kupna
    > telefonu, czyms co per sztuka wychdzi tanio. Dlatego blokuja na stare,

    Na E51 kosztuje ok. 40 zl na rok.

    --
    gogi