  • 51. Data: 2010-03-20 16:04:57
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Mar 2010 09:29:07 -0700 (PDT), w
    <1...@3...goo
    glegroups.com>, Olleo
    <o...@t...pl> napisał(-a):

    > No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

    Jak masz 4x4 to polecam tereny górskie, tam jest hardcore :)
    Ale musisz mieć auto wąskie -- czarny szlak to nie przelewki ;).

  • 52. Data: 2010-03-21 11:06:16
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    <o...@t...pl> napisał(-a):

    > No to Ovi Maps, to cos dla mnie ;)

    Ovi Maps to kompletne gówno w porownaniu z np TT. Zaplacilem za miesiac tej
    "cud miod" nawigacji i dupa: nie ma zasiegu internetu - nie ma nawigacji.

  • 53. Data: 2010-03-21 12:46:26
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Jak masz 4x4 to polecam tereny górskie, tam jest hardcore :)
    > Ale musisz mieć auto wąskie -- czarny szlak to nie przelewki ;).

    No wlasnie dlatego :)
    --
    Olleo

  • 54. Data: 2010-03-21 12:47:13
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Ovi Maps to kompletne gówno w porownaniu z np TT. Zaplacilem za miesiac tej
    > "cud miod" nawigacji i dupa:  nie ma zasiegu internetu - nie ma nawigacji.

    No i na takich jak ty TT i AM zarabiaja ;P Napisz jeszcze, ze masz
    Skode :D
    --
    Olleo

  • 55. Data: 2010-03-21 12:52:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 20:25:30 +0100, MaćkuPićku napisał(a):

    > AGPS jest wyłączone o czym pisałem wcześniej. jest to usługa płatna
    > ponieważ łączy się z serwerem przez GPR@/3G whatever a mówimy o darmowej
    > nawigacji.

    Dla mnie jest darmowa, po czym więc urządzenie rozpoznaje? <ROTFL>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 56. Data: 2010-03-21 12:54:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 18:20:07 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Mapy Navteq -- czyli słabe. Na "od czasu do czasu" mogą być, ale uwaga na drogi
    > gruntowe (takie dla traktora) oznaczone jako asfalt itp. kwiatki. Sporo tego
    > równomiernie po całej Polsce, więc nie znasz dnia ani godziny.
    >
    > "Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy wielkości
    > lepsza.

    o'rly?
    Pomimo, że ma mapy Navteq? Wytłumaczysz jakoś ten paradoks?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 57. Data: 2010-03-21 13:19:54
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > No i na takich jak ty TT i AM zarabiaja ;P Napisz jeszcze, ze masz
    > Skode :D

    Skody nie mam, a za TT zaplacilem raz - 4 lata temu. Nokii tez raz, ale
    tylko dlatego, ze mi sie z TT nie chcialo lazic po górach. Z ciekawosci
    postanowilem wyprobowac Nokie na plaskim terenie w aucie. Kompletna porazka.

  • 58. Data: 2010-03-21 15:17:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > No dyskutowalismy, 2 lata temu.

    Rok tak na oko, dwa lata temu to się jeszcze nie znaliśmy, więc nawet nie
    wiedziałem gdzie pracujesz.

    >A nad update map pracuje kilkadziesiat
    > osob kazdego dnia. Teraz pomysl jaki skok jakosciowy jest dokonywany
    > kazdego roku...

    Musiałbym wiedzieć kiedy zaczęli sprawdzać te mapy jeżdżąc po Polsce.
    Jeśli 2 lata temu, to pewnie masz rację - jest szansa że poprawa jakości
    jest ogromna.

  • 59. Data: 2010-03-21 17:24:06
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Kompletna porazka.

    Jakbys sobie tak uprzednio sciagnal wszystkie mapy z netu do fona,
    wylaczyl tryb online oraz wylaczyl AGPS, to bys nie potrzebowal
    zasiegu GSM do nawigacji. Ale latwiej napisac: "kompletna porazka".
    --
    Olleo

  • 60. Data: 2010-03-21 17:31:09
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 09:24:06 -0700 (PDT), Olleo napisał(a):

    > Jakbys sobie tak uprzednio sciagnal wszystkie mapy z netu do fona,
    > wylaczyl tryb online oraz wylaczyl AGPS, to bys nie potrzebowal
    > zasiegu GSM do nawigacji. Ale latwiej napisac: "kompletna porazka".

    Tylko frajerzy czytają instrukcje :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek