  • 31. Data: 2010-03-17 07:49:46
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości
    news:dku0q5hr128jbtscsu59bvc5keknifp6c6@4ax.com...

    > Podaj konkretne sytuacje.

    Już dyskutowaliśmy na ten temat, więc nie widzę sensu tego powtarzać.
    W każdym razie ilość błędów była większa niż w TA,AM i Navigo.

  • 32. Data: 2010-03-17 08:54:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > Już dyskutowaliśmy na ten temat, więc nie widzę sensu tego powtarzać.
    > W każdym razie ilość błędów była większa niż w TA,AM i Navigo.

    Uwzgledniliscie liczbe uzytkownikow poszczegolnych programow, uczestniczacyh
    w Waszej ankiecie?

  • 33. Data: 2010-03-17 08:57:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""Łukasz F. Tomczyk"" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Od niedawna Ovi maps w wersji płatnej kosztuje 40,99 zł (!) I to jest
    > całkowity koszt rocznej licencji na tą nawigację. Wg Nokii cena ta pokrywa
    > "koszty administrowania oraz koszty serwerów".
    >
    > Nie kupowałem, ale po wejściu w telefonie do sklepu z licencjami pokazuje
    > się faktycznie taka cena.

    For free
    http://maps.nokia.com/ovi-services-and-apps/ovi-maps

    A teraz wskaz strone z Twoja cena.

  • 34. Data: 2010-03-17 09:13:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Uwzgledniliscie liczbe uzytkownikow poszczegolnych programow,
    > uczestniczacyh w Waszej ankiecie?

    Jakiej ankiecie?
    I jakie wy?

    P.S.
    Ja mówiłem o ilości błędów, które sam spotkałem próbując używać w/w map.

  • 35. Data: 2010-03-17 09:42:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jakiej ankiecie?

    Ankiecie ilosci bledow w TA,AM i Navigo.

    > I jakie wy?

    Wy, ktorzyscie juz dyskutowali.

    > P.S.
    > Ja mówiłem o ilości błędów, które sam spotkałem próbując używać w/w map.

    A, no chyba, ze tak. I procentowo jak wychodzi?

  • 36. Data: 2010-03-17 09:46:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A, no chyba, ze tak. I procentowo jak wychodzi?

    AM, TA - błędy są, ale szanse na ich spotkanie małe, najczęściej brak
    jakiejś nowej drogi (w AM rzecz jasna rzadziej).

    Navteq, Navigo - można się zdziwić, drogi istniejące od wielu lat są źle
    pooznaczane, albo nie ma ich w ogóle, w efekcie program każe wykonywać skoki
    z wiaduktu lub przez bariery energochłonne, albo przejazdy po parkowych
    ścieżkach, błędów jest na tyle dużo, że używanie tych map mija się z celem.

  • 37. Data: 2010-03-17 09:55:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > skoki z wiaduktu lub przez bariery energochłonne, albo przejazdy po
    > parkowych ścieżkach, błędów jest na tyle dużo, że używanie tych map mija

    Nie jezdze duzo z nawigacja, ale jak juz to uzywam OviMaps albo AM. Mialem
    tylko dwa (a wlasciwie trzy) przypadki blednego prowadzenia - AM kazala mi
    wjechac na A4 wjazdem, ktorego nie ma i drugi raz (a wlasciwie dwa razy, w
    dwoch miejscach) rowniez na A4 prowadzila podczas wjezdzania na nia tak, ze
    czlowiek pojechalby w przeciwna strone, niz trzeba (niz nawigacja wyznaczyla
    trase).

  • 38. Data: 2010-03-17 11:02:36
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > For free
    > http://maps.nokia.com/ovi-services-and-apps/ovi-maps

    Nie rób zamieszania:

    Compatible devices: Nokia X6 32GB, Nokia X6 16GB,
    Nokia N97 mini, Nokia N97, E72, E55, E52, Nokia 6730 classic,
    Nokia 6710 Navigator, Nokia 5800 Xpressmusic,
    Nokia 5800 Navigation Edition, Nokia 5230.
    To find Ovi Maps for other mobile devices visit Maps Support

    Pzdr

    JKK

  • 39. Data: 2010-03-17 11:53:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nokia 5800 Navigation Edition, Nokia 5230.
    > To find Ovi Maps for other mobile devices visit Maps Support

    A mowimy o... E72, 6710 tadaaa!!!

  • 40. Data: 2010-03-17 12:05:59
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > pokrywa "koszty administrowania oraz koszty serwerów".
    >
    > Nie kupowałem, ale po wejściu w telefonie do sklepu z licencjami

    Platne sa wersje nizsze. Ovi Maps 3.03 jest bezplatna, ale
    udostepniona tylko na wybrane modele telefonow. Polska wersja strony
    Nokii z jakiegos powodu nie kierowala do darmowej wersji, ale na
    angielskiej bez problemu mozna sprawdzic, ktore modele telefonow sa
    wspierane i sciagnac najnowsza.
    --
    Olleo