    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mapy nokii opinie
    Date: Wed, 17 Mar 2010 18:20:07 +0100

    Tue, 16 Mar 2010 10:10:42 +0100, w <hnni3t$kf0$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(-a):

    > witajcie
    > nie zawsze mam przy sobie navi, a od czasu do czasu muszę gdzieś
    > pojechać nie znając dokładnie okolicy. Era przy przedłużaniu umowy
    > proponuje mi tel z mapami nokii jak one się sprawdzają? Czy warto się w
    > to bawić?

    Mapy Navteq -- czyli słabe. Na "od czasu do czasu" mogą być, ale uwaga na drogi
    gruntowe (takie dla traktora) oznaczone jako asfalt itp. kwiatki. Sporo tego
    równomiernie po całej Polsce, więc nie znasz dnia ani godziny.

    Soft też taki sobie. Trasy do wyboru "krótsza" (dla ryzykantów i amatorów dróg
    gruntowych oznaczonych jako asfaltowe) albo "szybka" (czyli jak najbardziej
    naokoło, byle drogami jak najwyższej kategorii).

    "Biedronkowa" navi za 200zł z Mapamap wrzucona do schowka o dwa rzędy wielkości
    lepsza.