  • 1. Data: 2010-03-16 08:49:25
    Temat: Silnik 1.8 w Toyota Avensis 2
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Czy ktoś ma wiedzę czy silniki 1.8 w Avensis 2 (T25) były juz poprawione pod
    względem nadmiernego zużycia oleju czy nadal to jest loteria i jak się trafi
    to jest OK lub tragedia? Ogólnie to wolę jeździć dieslami i wolałbym 2.0 D4D
    ale mam obawy o drogie awarie jak w każdym nowoczesnym dieslu. Próbowałem
    dowiedzieć się z forum Avensis Club czy wersje 2.0 mają filtr DPF i były
    odpowiedzi że:
    - auta na Polskę nie mają ale większość w ogłoszeniach to auta sprowadzone
    ew sam sobie sprowadzę
    - jedni mają inni nie ale nie wiadomo jak to sproawdzić (może po VIN ale
    trzeba mieć dostęp do bazy a ja nie mam)
    Bo tak sobie liczę że znióśłbym awarię za 3 tys zł np koła dwumasowego lub
    turbosprężarki ale jak mam jeszcze dokładac 3-5 tys do filtra to dziękuję.