  • 61. Data: 2012-05-06 12:54:57
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 12:11, Cavallino wrote:

    > No właśnie.
    > W odróżnieniu od powszechnego NIEakceptowania limitów prędkości, zakaz
    > jazdy pod wpływem jest w społeczeństwie akceptowany powszechnie.

    Ostatnio coraz jakby mniej. Ludzie zaczynają się zastanawiać, czy 0,2
    promila rzeczywiście oznacza, że ktoś jest najebany i jak to jest, że
    Polak się jednym piwem najebie, a Francuz po dwóch jest trzeźwiuteńki,
    choć w legendach ludowych jest jakby na odwrót:) Oraz czy rowerzysta po
    jednym piwie na kładce dla rowerów jest rzeczywiście pijanym kierowcą.
    Czego najlepszy dowód, to że w swoich pogladach zostałeś... sam. Jak na
    szeroki front społeczny walki z pijanymi kierowcami na rowerach, to
    troszkę was mało:P

    Macie kiepski rok - w tym roku na topie zamiast cyklistów jest mama
    madzi, a jak się skończy to będą babuszki z jarzębiny i trzy mecze
    polskiej reprezentacji.

    Shrek.

  • 62. Data: 2012-05-06 12:56:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 12:44, Cavallino wrote:

    > grup dyskusyjnych:

    > Odpisałem już Shrekowi, nie będę powtarzać.
    > W każdym razie zero tolerancji to ma być, ale dla łupienia kierowców pod
    > byle pretekstem.

    Czyli zero tolerancji, ale bez kar:P LOL

    Shrek.

  • 63. Data: 2012-05-06 12:56:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Sunday, May 6, 2012, 12:49:49 PM, you wrote:

    > Skąd takie bzdury? Jeszcze nie spotkałem opisu wypadku spowodowanego przez
    > tzw. "nadmierną prędkość". Jeden nieuk coś takiego wymyśli, później reszta
    > debili powtarza i idiotyzm zaczyna żyć swoim życiem...

    Chyba jakiś niepoważny jesteś. Przyczyna nazywa się "niedostosowanie
    prędkości do warunków jazdy" i rzeczywiście jest przyczyną sporej
    ilości wypadków.

    Sam jeżdżę z szybkosciami powyżej przeciętnej i drażni mnie
    przypisywanie tej przyczynie zbyt wielu przypadków ale trzeba być
    ślepym i głuchym, zeby twierdzić, że takich wypadków nie ma.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2012-05-06 12:56:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-05 15:27, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    wa_na_rowerzystow__Troska_o_porzadek_czy_nabijanie.h
    tml

    > A co, święte krowy życzą sobie na drodze mieć tylko prawa, ale jak
    > zwykle obowiązków i zakaz już nie chcą znać?

    Jakby tym obowiązkiem była jazda na tylnym kole, to też byś tak
    dziwacznie argumentował?

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2012-05-06 13:00:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Ostatnio coraz jakby mniej.

    Zmień towarzystwo, nie będziesz miał problemu.
    EOD

  • 66. Data: 2012-05-06 13:01:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:jo5ldg$l9r$...@i...gazeta.pl...

    wa_na_rowerzystow__Troska_o_porzadek_czy_nabijanie.h
    tml

    > Jakby tym obowiązkiem była jazda na tylnym kole, to też byś tak dziwacznie
    > argumentował?

    Czyli Ty koniecznie musisz chlać i jechać, bo inaczej umrzesz?
    No to sorry, ale to się leczy i niekoniecznie grupach.

    Ja mogę te dwie czynności rozdzielić, nie sprawia mi to ani problemu, ani
    nawet dyskomfortu.

  • 67. Data: 2012-05-06 13:03:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 13:00, Cavallino wrote:

    > Zmień towarzystwo, nie będziesz miał problemu.

    Ty zmień grupę dyskusyjną - jakbyś nie zauważył tylko ty gradłujesz o
    "zero tolerancji dla pijaków na dwóch kółkach";)

    Shrek.

  • 68. Data: 2012-05-06 13:09:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-06 13:01, Cavallino pisze:

> [...]
    > No to sorry, ale to się leczy i niekoniecznie grupach.
    >
    > Ja mogę te dwie czynności rozdzielić, nie sprawia mi to ani problemu,

    Skoro mogę chlać i iść, to czemu nie mogę chlać i jechać na rowerze? W
    wielu zachodnich krajach jest to możliwe i dantejskich scen przez to nie ma.

    I nie używaj argumentu "z własnej niewiedzy" ("nie potrafię sobie
    wyobrazić", "ja bym nigdy..."), bo to żaden argument.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2012-05-06 13:27:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:jo5m67$mb0$...@i...gazeta.pl...

    wa_na_rowerzystow__Troska_o_porzadek_czy_nabijanie.h
    tml

    > Skoro mogę chlać i iść, to czemu nie mogę chlać i jechać

    Żebyś się nie uczył postępować w ten sposób.
    Nie musi Ci się podobać, a mnie się podoba, jak Cię do tego zmuszają.
    Również EOD, z wszystkimi muszącymi koniecznie chlać.

  • 70. Data: 2012-05-06 13:30:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 13:27, Cavallino wrote:

    > Żebyś się nie uczył postępować w ten sposób.
    > Nie musi Ci się podobać, a mnie się podoba, jak Cię do tego zmuszają.
    > Również EOD, z wszystkimi muszącymi koniecznie chlać.

    Normalnie powalasz argumentami jak zwolennicy prohibicji;)

    Shrek.