  • Data: 2012-05-07 18:15:57
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jakiś niepoważny jesteś. Przyczyna nazywa się "niedostosowanie
    > prędkości do warunków jazdy" i rzeczywiście jest przyczyną sporej
    > ilości wypadków.

    Skoro na co dzień mam zazwyczaj +20 do limitu poza zabudowanym i nie raz
    i nie dwa przez pseudo zabudowany przeleciałem przy 120 bez wypadnięcia
    z drogi to znaczy, że moja prędkość jest dostosowaną do warunków, czy
    też, że miałem szczęście? A jeśli uznać, że jednak prędkość była
    dostosowana, to skąd się wzięły te absurdalne 50 i 70 w miejscach w
    których ich być nie powinno?

    > Sam jeżdżę z szybkosciami powyżej przeciętnej i drażni mnie
    > przypisywanie tej przyczynie zbyt wielu przypadków ale trzeba być
    > ślepym i głuchym, zeby twierdzić, że takich wypadków nie ma.

    No popatrz, a przyczyna moich kolizji były źle działająca sygnalizacja
    (zielone dla wszystkich kierunków) i brak pobocza (nie było gdzie uciec,
    bo gdyby pół metra tam więcej było poszedłbym poboczem i nie zarysował
    nawet lakieru). Moim zdaniem takich gdzie naprawdę zawiniła tylko lub
    przede wszystkim prędkość jest bardzo mało. Oczywiście wszystko można na
    nią zgonić, bo przecież kierowca mógł zatrzymać pojazd i go pchać, tylko
    idąc w tą stronę proponuje gońca przed każdym pojazdem z chorągiewką.