  • Data: 2010-09-30 12:40:28
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Sep 2010 07:46:48 +0000 (UTC), Massai <t...@w...pl>
    wrote:

    > Hm, wątpię.
    > Aparatura robi fotkę, i predkość zmierzoną i tyle...

    Do kolegi z pracy przyszła fotka, na której zmierzona prędkość
    wynosiła 0km/h (słownie zero -- a dokładnie trzy kreski w
    miejscu prędkości, ale obrabiający zdjęcie dalej wpisał zero).
    Do fotki był załączony papier, na którym napisano (i jakiś
    strażnik się pod tym podpisał) że za wykroczenie polegające na
    jeździe 0km/h na ograniczeniu do 50 należy się 50PLN.

    Liścik wisiał sobie u nas na gazetce ściennej i wzbudzał
    powszechną wesołość :)

    r.