  • Data: 2010-10-01 07:04:55
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No i mogłeś twierdzić, że wykroczenie to było 58/50.

    Jak to praktycznie wygląda?
    Miałem właśnie 81 na zakazie do 50
    (Z drobnym zastrzeżeniem zaginięcia znaku podwyższającego do 70)
    Trzeba się było od razu stawiać że nie 81 tylko 78?
    Fotoradar był na statywie. Czy dla wszystkich urządzeń jest taka
    tolerancja? Czy policjanci mogą się uprzeć i co wtedy na to sąd?
    Krótko mówiąc czy warto?