  • Data: 2010-10-01 11:37:12
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 10:51, Arek (G) pisze:

    > Problem w tym, że sam nie wiesz o co Tobie chodzi.

    Robisz w internecie specjalizację z psychoanalityki? Specjalnie
    oryginalny nie jesteś, a efekty mizerne.

    > W zasadzie nie
    > podałeś w całej dyskusji nawet jednego argumentu,

    Skoro masz problem ze zrozumieniem tego co napisałem to nic dziwnego,
    że takie wnioski.

    > a każdy argument
    > Twojego dyskutanta to "argumęt" tylko dlatego, że jest dla Ciebie
    > niewygodny.

    Znów masz problem - nie potrafisz obronić swojego absurdalnego
    argumentu, więc automatycznie stał on się niewygodny dla interlokutora?
    Może jednak jest on faktycznie absurdalny i głupi w zakresie omawianego
    zagadnienia?

    > Po cholerę zabierasz głos jak nie masz nic do powiedzenia?

    Fajna retoryka. Teraz to samo pytanie skieruj pod własnym adresem,
    a ja się trochę z tego pośmieję :)