  • Data: 2010-09-30 23:40:46
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:12:02 +0200, notveryoldman napisał(a):

    > art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
    > (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908)

    O, kolejny ciołek, który nie rozumie tego, co podaje.

    "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu POWIERZYŁ POJAZD do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie"

    Widzisz gdzieś obowiązek wskazania kto KIEROWAŁ? A jesli widzisz, to
    wyjaśnij, skąd wiesz kto KIEROWAŁ pojazdem, który pożyczyłeś np. mnie? Ja
    mogłem dać kierować komuś innemu. Ty tego nie wiesz, bo nie widziałeś.
    Będziesz zeznawał, że ja kierowałem i podstawisz łeb pod art. 233 KK?

    --