  • Data: 2010-09-30 22:53:18
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: wharton <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myśle żeby sobie kupić fotoradar. Dostanę dotacje z Unii w projekcie
    "Utrzymanie bezpieczeństwa na osiedlu" 75%, reszte uzbieram. Miałem
    kupić sobie nowy samochód ale co tam, lepiej kupie fotoradar,
    inwestycja szybko się zwróci. Akurat mieszkam na drodze na której jest
    szkoła i ograniczenie do 40. FR ustawie za swoim płotem a obiektyw
    między sztachetami. Zwolnie sie z pracy bo teraz radar będzie czepał
    dla mnie kase. Proponuje wam zrobić podobnie, bo przecież każdy orze
    jak może i ogólnie chodzi o to żeby nie robić a zarobić...