  • 61. Data: 2014-03-19 08:43:49
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "tomas" napisał w wiadomości grup

    > Czyli np jak by kurier się spieszył bo za 10minut wychodzisz z domu
    > i przekroczył predkość o 10km a ty byś nie dostał paczki przez wypisywanie
    > mandatu to było by ok?

    Przeczytaj jeszcze raz - wyraźnie napisałem, że chciałbym aby policjanci nie
    skupiali się na ograniczeniach.

    A jak temu kurierowi nikt nie będzie wcześniej blokował lewego pasa to on
    spokojnie dojedzie przed czasem bez łamania ograniczeń prędkości.

    Niestety w Polsce społeczeństwo domaga się łapania piratów drogowych bo
    piraci to w jego odczuciu całe zło.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 62. Data: 2014-03-19 08:48:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Mówimy o policjantach co po krzakach stoją. Do tego każdy cieć się nadaje.

    Ale ja nie chcę by oni stali po krzakach. Niestety jak się mało płaci i
    chętni sa tylko "ciecie" to nic innego nie można od nich wymagać.

    To tak jakby dentystom płacić o połowę mniej na ich miejsce zgłoszą się
    kowale i później jest lament że tylko wyrywają a nie leczą._Najpierw_
    trzeba zatrudnić kompetentnych a dopiero póxniej można od nich wymagać
    czegoś więcej niż stania po krzakach.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 63. Data: 2014-03-19 09:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > W moim odczuciu powinni zarabiać więcej niż nauczyciele czy górnicy,
    > którzy też mają sporo przywilejów i wcześniejsze emerytury.

    Dlaczego?

  • 64. Data: 2014-03-19 09:45:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .0.0.1...

    > Dlaczego?

    Bo w _moim_ _odczuciu_ mają mniej fajną pracę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 65. Data: 2014-03-19 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Ale ja nie chcę by oni stali po krzakach. Niestety jak się mało płaci
    > i chętni sa tylko "ciecie" to nic innego nie można od nich wymagać.

    Bzdura.
    Można wymagać.

    Problemem jest jednak to, ze nikt tego nie robi.
    Problem zaczyna się od kierownictwa.

  • 66. Data: 2014-03-19 10:20:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 19 marca 2014 10:00:28 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Problemem jest jednak to, ze nikt tego nie robi.
    >
    > Problem zaczyna się od kierownictwa.

    Dokladnie, jesli jedynym sposobem oceny przez przelozonych (zwlaszcza tych na
    wysokiej gorze)sa statystyki, to taki efekt...
    Komendant posterunku/rejonowy/okregu czy czegos tam jest porownywany z odpowiednikami
    na podstawie "osiagniec" czli procent spraw rozwiazanych, ilosc i suma nalozonych
    mandatow, ilosc wykrytych pijanych itp...

    Efekt latwy do przewidzenia - namawianie do nieskladania zwiadomienia o
    przestepstwach typu kradzieze radia, rowerow...(bo i tak wiadomo ze do umorzenia z
    powodu niewykrycia sprawcy), mandaty na akord (nie wazne za co, byle duzo), lapanki
    "pijanych" kierowcow typa rowerzysta wracajacy sciezka po piwie...

    WS

  • 67. Data: 2014-03-19 10:43:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello tomas,

    Wednesday, March 19, 2014, 12:33:53 AM, you wrote:

    [...]

    > A ja ci powiem w "skrucie" sram na polską ortografię i bede pisal jak
    > sobie chce.Szczerze to nie wiem po hu.. te wszystkie ż,ź,ó ale niech
    > bedzie skoro kazali sie uczyć tego 13 lat to stosuj się dalej może do
    > czegoś to ci sie przydało ale nie mi...

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2014-03-19 11:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Bo w _moim_ _odczuciu_ mają mniej fajną pracę.

    Twoim zdaniem policjant ma mniej fajną pracę niż górnik? hmm...

  • 69. Data: 2014-03-19 11:22:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Twoim zdaniem policjant ma mniej fajną pracę niż górnik? hmm...

    Policjant AT ma mniej fajną pracę niż górnik przodkowy.
    Policjant z drogówki ma mniej fajną pracę niż górnik z góry.
    Nawet policjant w biurze ma mniej fajną pracę niż górnik w biurze, bo ma
    dużo gorsze warunki.

    Bo chyba nie porównujesz pracy stójkowego z praca górnika na przodku? Na
    przodku to pracuje garstka ludzi (no i oni mają zupełnie inne godziny
    pracy).

    Przeciętny policjant ma gorsza pracę niż przeciętny górnik.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 70. Data: 2014-03-19 11:24:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Bzdura.
    > Można wymagać.

    Czego chcesz wymagać od policjanta który nie zna przepisów? To tak jabyś
    zamiast dentystów zatrudniał kowali i wymagał by leczyli zamiast rwać.

    Pozdrawiam
    Ergie