  • 51. Data: 2014-03-18 20:20:12
    Temat: Re: Mandaty
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 20:13, Axel pisze:

    > Pewnie słyszał. W przeciwieństwie do ciebie...

    Toz to zart byl , ale wy ludzie tu powazni.Pewnie jakis szrot sie trafil :)

  • 52. Data: 2014-03-18 20:22:42
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 19:57, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "tomas" <t...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, to raczej nieuctwo.

    Nieuctwo i brak kultury to raczej pisanie "z czym kurwa jest".
    Jezeli w twoim gronie to norma a pomylka 76 to wielkie przestepstwo
    to gratuluje stopnia naukowego...

  • 53. Data: 2014-03-18 20:50:36
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 20:00, Budzik pisze:
    > A ile ma zarabiac? 5 x srednia krajowa?
    > Przeciez niczego specjalnego nie robi. A jako bonus ma emeryture duzo
    > szybciej niz inni. I szereg dodatkowych przywilejów.

    Trzeba też doliczyć o wiele lepsza opieke zdrowotna.U nich nie ma
    kolejek do lekarza...Skieruja na wszystkie badania nie tak jak w zwyklym
    szpitalu...To jest wlasnie sprawiedliwosc w tym kraju.

  • 54. Data: 2014-03-18 20:53:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nieuctwo i brak kultury to raczej pisanie "z czym kurwa jest".
    > Jezeli w twoim gronie to norma a pomylka 76 to wielkie przestepstwo
    > to gratuluje stopnia naukowego...
    Opowiem Ci coś z własnego doświadczenia.
    Dawno temu, jeszcze w podstawówce, a może już w pierwszej klasie liceum,
    napisałem na dyktandzie "tródny".
    Tak mi się jakoś zapamiętało i automatycznie tak pisałem.
    "Ciału pedagogicznemu" przy sprawdzaniu nie wypadało napisać "kurwa", ale
    czerwone podwójne podkreślenie i ze trzy wykrzykniki się tam znalazły.
    Od tamtego zdarzenia nauczyłem się, że słowo "trudny" ma trochę inną
    pisownię od zapamiętanej.
    Tobie mogę napisać "kurwa" (jako wykrzyknik), byś zapamiętał do końca życia
    i nie męczył więcej mojego wzroku takimi "kwiatkami".
    Oczywiście wiem, że przyznanie się do błędu nie mieści Ci się w głowie,
    będziesz więc twierdził - "literówka".
    Pozwól jednak, że będę miał swoje zdanie na temat "literówki", a po
    powyższej wypowiedzi także Twojej kultury.
    WOJO

  • 55. Data: 2014-03-18 21:51:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "tomas" wrote in message news:lga6a4$99d$1@news.mm.pl...

    > Toz to zart byl , ale wy ludzie tu powazni.Pewnie jakis szrot sie trafil
    > :)

    Żart? Dwa razy napisałeś 76 zamiast 67. Czy to 2 razy też literówka?

    --
    Axel

  • 56. Data: 2014-03-19 00:33:53
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 20:53, WOJO pisze:
> [...]
    > Pozwól jednak, że będę miał swoje zdanie na temat "literówki", a po
    > powyższej wypowiedzi także Twojej kultury.

    A ja ci powiem w "skrucie" sram na polską ortografię i bede pisal jak
    sobie chce.Szczerze to nie wiem po hu.. te wszystkie ż,ź,ó ale niech
    bedzie skoro kazali sie uczyć tego 13 lat to stosuj się dalej może do
    czegoś to ci sie przydało ale nie mi...

  • 57. Data: 2014-03-19 00:34:50
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 21:51, Axel pisze:

    > Żart? Dwa razy napisałeś 76 zamiast 67. Czy to 2 razy też literówka?

    Ja pisze szybko na klawiaturze i czesto po pijaku...Zdaje sobie sprawe
    ze to 67.

  • 58. Data: 2014-03-19 01:46:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-19 00:33, tomas pisze:

> [...]
    > sobie chce.Szczerze to nie wiem po hu.. te wszystkie ż,ź,ó ale niech
    > bedzie skoro kazali sie uczyć tego 13 lat to stosuj się dalej może do

    Cóż...
    Język, w tym pisownia, są składnikiem kultury i m.in. wyznacznikiem
    odrębności. Ale jak widać można srać na kulturę i czuć się obywatelem
    UE. Po co komu "naród" (narut)?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 59. Data: 2014-03-19 03:13:34
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 19.03.2014 01:46, sqlwiel pisze:

    > Cóż...
    > Język, w tym pisownia, są składnikiem kultury i m.in. wyznacznikiem
    > odrębności. Ale jak widać można srać na kulturę i czuć się obywatelem
    > UE. Po co komu "naród" (narut)?

    Chyba o to walczyliśmy?Żeby w końcu nasze dzieci uczyły sie w szkolach
    Angielskiego zamiast Rosyjskiego.Po drugie niech niektorzy ustawią sobie
    prawidłowe kodowanie na starosłowianskie bo krzaki wyskakują jakieś.

  • 60. Data: 2014-03-19 08:40:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > A ile ma zarabiac? 5 x srednia krajowa?

    W moim odczuciu powinni zarabiać więcej niż nauczyciele czy górnicy, którzy
    też mają sporo przywilejów i wcześniejsze emerytury.

    Pozdrawiam
    Ergie