  • 41. Data: 2014-03-18 17:10:37
    Temat: Re: Mandaty
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nie, jestem za egzekwowaniem _wszystkich_ przepisów ruchu drogowego a nie
    > tylko ograniczeń prędkości. Niestety do tego wymagane jest by radiowozy
    > jeździły w normalnym ruchu ulicznym i na żywo wyłapywały jednostki
    > niedostosowane do życia w społeczeństwie.

    Weź się puknij. Jak Ci samochód ukradną to d...y nie ruszą bo im będzie
    wygodniej capnąć Cię na jakimkolwiek wykroczeniu.

  • 42. Data: 2014-03-18 17:40:58
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 15:57, Ergie pisze:

> [...]
    > radiowozy jeździły w normalnym ruchu ulicznym i na żywo wyłapywały
    > jednostki niedostosowane do życia w społeczeństwie.

    Czyli np jak by kurier się spieszył bo za 10minut wychodzisz z domu
    i przekroczył predkość o 10km a ty byś nie dostał paczki przez
    wypisywanie mandatu to było by ok?Zauważ , że bardzo czeto są wypadki
    przez ludzi którzy właśnie stosują sie do przepisów drogowych.Te osoby
    bardzo czesto czują sie niepewnie za kierownicą i trzymają sie jej kurczowo.

  • 43. Data: 2014-03-18 17:42:35
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 16:25, Uncle Pete pisze:

    > Skąd Ty masz te 76?

    To nie slyszałęś o nowej reformie PO?

  • 44. Data: 2014-03-18 17:54:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > "Czyli jesteś za chasłem..."
    Za czym kurwa jest?!
    Rozumiem tumanie, że nie odróżniasz 76 od 67, ale tu już dałeś popis.
    WOJO

  • 45. Data: 2014-03-18 18:25:16
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 17:54, WOJO pisze:
    > Za czym kurwa jest?!
    > Rozumiem tumanie, że nie odróżniasz 76 od 67, ale tu już dałeś popis.
    > WOJO

    Literówka i tyle.To ty musisz być tępy skoro koleś pisze żeby wszystkich
    inwigilować jak za komuny.Co drugie auto policja?
    Trzeba być nieźle trzepniętym żeby czegoś takiego chcieć!

  • 46. Data: 2014-03-18 19:52:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-18 18:25, tomas pisze:

    > Literówka i tyle.

    Literówka?
    Może jednak odrobina wiedzy:
    "literówka <<błąd polegający na zamianie lub przestawieniu liter>>"
    Za:
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2478857/liter%C3%B3wka

    > To ty musisz być tępy skoro koleś pisze żeby wszystkich
    > inwigilować jak za komuny.

    Twoja wiedza o "komunie" jest zapewne tak duża, jak wiedza
    o ortografii. Kolejne zdanie też separujemy od kropki kończącej
    poprzednie za pomocą spacji.

    > Co drugie auto policja?

    W czymś ci to przeszkadza?

    > Trzeba być nieźle trzepniętym żeby czegoś takiego chcieć!

    Hmmm, miałbyś dużo znajomym policjantów:P

  • 47. Data: 2014-03-18 19:57:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tomas" <t...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Literówka

    Nie, to raczej nieuctwo.

  • 48. Data: 2014-03-18 20:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Wiesz, że ta "srednia krajowa" to inaczej wygląda w aglomeracji, a
    > inaczej na zadupiu albo małej mieścinie. Podstawa jest taka sama bo
    > płacona od grupy/stanowiska. Najwyżej dodatek za podpierdalanie albo
    > prace społeczne na budowie u komendanta może być większy.
    >
    > Każdy mundurowy który wybiera sie na emeryture po 15 latach z własnej
    > woli dużo wcześniej zbiera kwity na zdrowie tak żeby mieć +kilkanaście
    > % dodatkowo.

    Raczej oszukuje na ostatniej wypłacie.
    Kumulują jakieś nagrody, dodatki i potem wszystko wlicza się do emerytury.
    Bandytyzm i tyle.

  • 49. Data: 2014-03-18 20:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Właśnie dlatego że "niby" płaca mało. Polecam lekturę dowolnego
    > raportu na temat realnych zarobków godzinowych w różnych branżach:
    > Pierwsze miejsce mają niepodzielnie od lat nauczyciele. Drugie zmienia
    > się pomiędzy lekarzami a prawnikami, dalej są informatycy.

    Pisałem, ze nie mam na mysli stanowisk lekarzy...

    > Nie przypominam sobie ani jednego rankingu gdzie w pierwszej 10 byliby
    > Policjanci. A że dwóch znam i wiem, jaki maja poziom zarobków to mogę
    > z całą stanowczością stwierdzić, że policjant który nie bierze łapówek
    > i nie oszukuje na zwolnieniach nie zarabia więcej niż średnia krajowa,
    > a może nawet trochę mniej.

    A ile ma zarabiac? 5 x srednia krajowa?
    Przeciez niczego specjalnego nie robi. A jako bonus ma emeryture duzo
    szybciej niz inni. I szereg dodatkowych przywilejów.

  • 50. Data: 2014-03-18 20:13:14
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "tomas" wrote in message news:lg9t2j$63b$2@news.mm.pl...

    > To nie slyszałęś o nowej reformie PO?

    Pewnie słyszał. W przeciwieństwie do ciebie...

    --
    Axel