  • 91. Data: 2014-03-19 20:14:51
    Temat: Re: Mandaty
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-19 19:43, sqlwiel pisze:
    > W dniu 2014-03-19 19:17, Budzik pisze:
    (...)

    > Co to za gadanie "ile *powinien* zarabiać"?

    No właśnie ile?

    > Te sprawy ma regulować rynek pracy.

    Rynek pracy ma regulować zarobki policjantów czy strażaków?

    > W innym przypadku mamy tysiące bezrobotnych absolwentów.

    W "normalnych" zawodach być może.

  • 92. Data: 2014-03-19 21:17:25
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-19 20:14, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > No właśnie ile?

    > Rynek pracy ma regulować zarobki policjantów czy strażaków?

    > W "normalnych" zawodach być może.

    A co jest nienormalnego w zawodzie policjanta/strażaka?
    Trzeba mieć kwalifikacje, jakoś-tam potwierdzone/udokumentowane. Ponadto
    jakieś inne pierdółki o prowadzeniu się babci.
    Po prostu jeśli się tam szuka roboty, to trzeba się do tego przygotować,
    zainwestować w kurs, czy-co.
    Jeśli w określonych warunkach początkowych brakuje chętnych do pracy, to
    niestety (my, Rada Miasta, czy my-parlament przez budżet) musimy płacić
    więcej. Ale najwygodniej jest zamiast płacić, to naobiecywać (przywileje
    emerytalne), niech się późniejsze rządy martwią jak się z tych obietnic
    wywiązać. Dlatego kandydatów do sejmu należy hurtem oskarżać o
    przekroczenie uprawnień (w zamyśle).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 93. Data: 2014-03-19 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Co to za gadanie "ile *powinien* zarabiać"? Te sprawy ma regulować rynek
    > pracy.

    Alez to własnie taka dyskusja.
    Ile powinien zarabiać x w obecnych warunkach rynkowych.

  • 94. Data: 2014-03-19 23:52:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >No właśnie ile?

    >Rynek pracy ma regulować zarobki policjantów czy strażaków?

    A kto ma regulowac ?

    Minister w drodze rozporzadzenia ?
    Da za malo, to bedzie musial lapanke organizowac.
    Da za duzo, to trzeba bedzie zasluzonych policjantow wsadzac za
    lapowki przy przyjeciach :-)

    J.

  • 95. Data: 2014-03-20 01:06:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18.03.2014 11:05, J.F pisze:
    >Jeśli chodzi o ograniczenia prędkości.

    >Nie chce mi się jechać do Poznania.

    Nie musisz jechac, spojrz na telefonie, spojrz na google.

    J.

  • 96. Data: 2014-03-20 08:46:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-19 23:52, J.F pisze:

    > A kto ma regulowac ?
    >
    > Minister w drodze rozporzadzenia ?

    Rozporządzenia? Zdaje się, że ustawa ma tutaj pierwszeństwo i z niej
    wynika coś więcej niż 'sucha' wysokość zarobków. Wojsko czy policja
    to nie są zwykłe zawody, które od tak może sobie rynek regulować.
    W części tak, ale to najwyżej fragment tej układanki.

    > Da za malo, to bedzie musial lapanke organizowac.

    Cóż, to nie wynika tylko z zarobków, przywilejów itd.

    > Da za duzo, to trzeba bedzie zasluzonych policjantow wsadzac za lapowki
    > przy przyjeciach :-)

    To nie zależy jakoś silnie od zarobków.

  • 97. Data: 2014-03-20 08:51:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Moim zdaniem przesadzasz.
    > Policjanci to nie jest jakis odrzut spoleczny, wiekszośc ktorych spotkałem
    > to byli inteligentni ludzie.

    Oczywiście większość jest inteligentna i ta większość odwala dobrą robotę.
    Do suszenia wysyłani są ci z których nie ma lepszego pożytku. Albo
    oczywiście w niektórych komendach za karę - więc może się zdarzyć że za
    suszarką będzie stał inteligentny doświadczony policjant tylko za to że
    komuś podpadł.

    > Nie scigają bo maja zle ułożone priorytety pracy a nie dlatego, ze nie
    > umieją.

    A jak mieliby to robić zużywając tyle paliwa co obecnie i tymi ludźmi co
    obecnie?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 98. Data: 2014-03-20 12:08:28
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Podaj adres tej komendy gdzie mają nowe biurka, pomalowane ściany, dobry
    > sprzęt komputerowy, wygodne fotele itd.

    np. Cieszyn, Skoczów
    http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/92847,Nowy-kom
    isariat-w-Skoczowie.html

    Bielsko
    http://bielskobiala.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,1
    3514734,Za_60_mln_zl_powstanie_najnowoczesniejsza_ko
    menda.html?piano_t=1

  • 99. Data: 2014-03-20 13:27:48
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Oczywiście większość jest inteligentna i ta większość odwala dobrą robotę.
    > Do suszenia wysyłani są ci z których nie ma lepszego pożytku.

    lol, nie ma lepszego zajęcia jak posiadówa "na łapance" z radarem
    szczególnie w słoneczny weekend, bo co innego może robić pieczara, np.
    obsługiwać zdarzenia drogowe, a tu już trzeba się narobić, najpierw na
    zdarzeniu, potem przy papierach, a i odpowiedzialność większa bo jak
    spartoli robote to mu dupe wszyscy skopią włącznie z prokuratorem
    prowadzącym np. wypadek śmiertelny.

  • 100. Data: 2014-03-20 13:38:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > lol, nie ma lepszego zajęcia jak posiadówa "na łapance" z radarem

    Moi znajomi policjanci są innego zdania, a pojawiające się co jakiś czas w
    sieci skargi policjantów "zsyłanych"za karę do suszenia tez przeczą Twojej
    tezie.

    Pozdrawiam
    Ergie