  • 11. Data: 2010-03-31 17:02:10
    Temat: Re: Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> wrote in message
    news:hoq2t8$a92$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak na marginesie - czy w niektórych krajach parkowanie przeciwnie do
    > kierunku jazdy nie jest zabronione? To też częściowo rozwiązuje ten
    > problem.
    > W Niemczech mi powiedziano, że jest zabronione, ale nie wiem na ile mogę
    > ufać losowej babie z bloku, pod której oknem parkowałem :P

    W jeszcze innych krajach problem rozwiazuje sie malujac kolorowe linie na
    drodze, przez co wiesz czy w danym miejscu mozna parkowac bez biegania
    pareset metrow w kazda strone zeby znaki sprawdzic.

    Ale niestety Polska to Polska, obywatelowi zawsze kij w dupe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-03-31 20:49:51
    Od: MM <k...@g...pl>

    Miły Pan anulował mandat po przedstawieniu zaświadczenia o przyjęciu
    dziecka w tym dniu do szpitala.