  • 1. Data: 2010-03-28 10:31:52
    Temat: Holowanie w Warszawie
    Od: "Zofia" <a...@f...com>

    Proszę o namiar na sprawdzone i tanie usługi holownicze w Warszawie.
    Proszę o podanie ceny. Chodzi o samochód osobowy.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 2. Data: 2010-03-28 16:07:17
    Temat: Re: Holowanie w Warszawie
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Zofia wrote:

    > Proszę o namiar na sprawdzone i tanie usługi holownicze w Warszawie.
    > Proszę o podanie ceny. Chodzi o samochód osobowy.

    Zadzwoń po ... taksówkę. Nie wiem jak w Warszawie ale w innych miastach
    niektórzy świadczą takie usługi.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-03-28 16:13:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 10:31:52 +0200, "Zofia" <a...@f...com> wrote:

    >Proszę o namiar na sprawdzone i tanie usługi holownicze w Warszawie.

    601221621

    >Proszę o podanie ceny. Chodzi o samochód osobowy.

    Zadzwoń, zapytaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-03-29 08:46:16
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Proszę o namiar na sprawdzone i tanie usługi holownicze w Warszawie.
    > Proszę o podanie ceny. Chodzi o samochód osobowy.

    Jak bez faktury to w obrębie miasta i bliskich okolic z większością za
    150PLN się dogadasz, a jak potrzebujesz konkretnych namiarów to daj znać na
    priv.

    Pozdrawiam
    p.