  • 1. Data: 2010-03-28 11:42:31
    Temat: Peugeot 406
    Od: "<\"P@wlak\">" <p...@g...com>

    Witam mam pytanie ile zapłacę ze wymianę klocków i tarcz hamulcowych w
    Peugeocie 406 (mniej więcej od-do)

  • 2. Data: 2010-03-28 15:16:05
    Temat: Re: Peugeot 406
    Od: DoQ <p...@g...com>

    <"P@wlak"> pisze:
    > Witam mam pytanie ile zapłacę ze wymianę klocków i tarcz hamulcowych w
    > Peugeocie 406 (mniej więcej od-do)

    Od ~300PLN do ~1500PLN

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-03-29 03:18:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    <\"P@wlak\"> wrote:

    > Witam mam pytanie ile zapłacę ze wymianę klocków i tarcz hamulcowych w
    > Peugeocie 406 (mniej więcej od-do)

    Od 0 zł (jak ukradniesz ze szrotu albo znajdziesz w lesie i sam
    zamontujesz) do kilku tys. zł (za "usportowiony" zestaw).

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-29 08:33:59
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "<\"P@wlak\">" <p...@g...com> wrote in news:86164a52-126e-4130-994f-
    d...@1...googlegroups.com:

    > Witam mam pytanie ile zapłacę ze wymianę klocków i tarcz hamulcowych w
    > Peugeocie 406 (mniej więcej od-do)

    robocizna od 25 do 100zl za kolo - okolo 150zl za 4 kola bedzie rozsadnie