  • 41. Data: 2010-02-18 14:04:55
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jakub Witkowski w <news:hljbs2$185a$1@news2.ipartners.pl>:

    > ... z przodu postoju, który to znajduje się na końcu obszaru
    > oznaczonego jako postój taksówek.

    Czyli kupiłeś PJ i się tym chwalisz? Przepisy mówią dokładnie odwrotnie:
    początek jest przy znaku D-19 i tam stoi pierwsza taksówka, a koniec przy
    znaku D-20 i tam stoi ostatnia taksówka. Nic natomiast nie mówią o obszarze,
    podobnie jak znaki D-15 do D-17 nie wskazują początku i końca obszaru na
    którym zabroniony jest postój, natomiast wskazują konkretne miejsce
    (początek postoju, koniec postoju, przystanek) i przenoszenie na te znaki
    definicji np. D-42 jest nadinterpretacją

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 42. Data: 2010-02-18 14:12:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <http://usprawnienia.pl/pracownia/hustawka.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 43. Data: 2010-02-18 14:25:54
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Dla mnie życie powinno być proste lud do tego dążyć.
    Obszar zabudowany rozpoczyna się zgodnie z tablicą (mniejsza o jej nazwę z
    kodeksu) a kończy taką samą z przekreśleniem.
    To samo tyczy sie zakazu parkowania, etc etc.
    Jeśli kodeks stanowi, że wyjątkeim jest postój takxi i jak widać fakt tez
    umyka wielu jeżdzącym to po prostu jest to dla mnie nie zrozumiałe.
    Tak tak wiem nieznajomość przepisów nie zwalnia (...)
    No ale w naszym kraju absurów sterta więc i tan przyjmuje do wiadomości. Tak
    samo jak stan naszych dróg.
    Pzdr
    RK

  • 44. Data: 2010-02-18 14:41:55
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Więc z tego wynika, że sami taxiarze źle się ustawiają :-) bo pierwszy
    powienien stać na końcu - wtedy w zgodzie z przepisami i logiką tego, który
    to wymyslił bedzie zawsze i w 100 % pierwszy - przynajmniej wzgędlem
    przepisów.
    Ale ponieważ się tak nie dzieje bo można generalizować i założyć, że 100%
    osób podchodzi do taksówki "ostanitej" wnisosek z tego, że ktoś coś
    przekombinował.
    Sumując - niech żyje logika .... w zgodzie z prostotą
    RK

  • 45. Data: 2010-02-18 15:56:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WIHEDCNF" <2...@h...nl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz"

    > Bez ironi z mojej strony - opowiedz mi proszę o logice w której znak
    > oznaczający koniec postoju jest jego początkiem - jakie widzisz praktyczne
    > zalety tego rozwiązania?

    W takiej samej logice w której początek kolejki jest
    przy sklepie a koniec kolejki jest ... na jej końcu :-)

    Pomysl sobie o postoju taksówek jako o kolejce
    kierowców oczekujących na pasażerów, którzy
    wsiadają do tasksówki na POCZĄTKU tej kolejki
    a ostatni kierowca który dojedzie do postoju jest
    NA KOŃCU kolejki, czyli na końcu postoju... Jasne?

  • 46. Data: 2010-02-18 16:03:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Niestety, koleżanka padła ofiarą arcyidiotycznej zasady znaków początku i
    > końca postoju taksówek. Ta przekreślona, wbrew zdrowej logice, oznacza
    > POCZĄTEK postoju...

    A ja mam wrażenie, że koleżanka jest blondynką :-)

  • 47. Data: 2010-02-18 20:35:59
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hljagv$17hu$1@news2.ipartners.pl...

    > Dla kogo jest logiczny opis odwrotny akurat (i tylko) dla postoju taxi?
    > Ano, dla samych taksiaży i ich klientów, czyli może 1% uzytkowników
    > drogi w danym momencie. Uważam za niewłaściwe, żeby nie powiedzieć
    > mocniej,
    > aby cała reszta była zmuszona dostosowywać się do ich "poglądów".
    > Przepisy powinny być jednorodne i zawierać jak najmniej wyjątków.

    Sorry
    Ale robisz z siebie jakiegoś tempaka który dorabia na siłe ideologie
    nie widziałes nigdy jak oznaczony jest postój taksówek?
    Ja jako pieszy bez prawa jazdy wiem to od kiedy sięgam pamięcią więc jakies
    30 lat
    Myślże że każdy jechał kiedyś taksówką i przechodził koło postoju taksówek i
    wie że tam gdzie jest pierwsza taksówka jest początek a
    w stronę kolejnych koniec.
    Oznaczenie może nie logiczne dla jadacego ale uważam że jak najbardziej
    znane przez 99% ludzi kończących 8 lat.
    Więc nie truj że żle czy dobrze itp itd.
    Są przepisy. Koleżanka na powórny kurs jak nie umie czytać kodeksu i koniec
    tematu.

  • 48. Data: 2010-02-19 07:27:23
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    > A ja mam wrażenie, że koleżanka jest blondynką :-)

    Sharon Stone jest blondynką.
    Czy Ty przypadkiem nie jesteś rudzielcem ?
    RK

  • 49. Data: 2010-02-19 12:22:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    5.jpg - tu to ładnie
    > Oczywiście nie ma przyjmować, o ile nie było tam zakazu zatrzymywania
    > się/postoju.

    Bredzisz.
    neelix

  • 50. Data: 2010-02-19 12:31:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hlhe75$j4u$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    5.jpg - tu to ładnie
    > rozrysowałem, koleżanka zaparkowała w miejscu z zielonym iksem.

    Tak właśnie są oznakowane postoje taxi. Czasem nie ma D-20 i wtedy obowiąuje
    odl. 20m od D-19. Jak ta koleżanka zdobyła PJ? Kupiła? Jak nie ma kodeksu w
    księgarni to często dają do gazet. Czyżby nasze społeczeństwo potrafiło
    jedynie obsługiwać esemesy a czytać coś innego już nie potrafi? Obowiązkiem
    każdego kierowcy jest zaglądanie do przepisów co jakiś czas, bo szybko
    parują z głowy. Im dłuższa przerwa tym wiedza coraz mniejsza.
    neelix