  • 61. Data: 2010-02-19 15:42:27
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010, Jakub Witkowski wrote:

    > Tu się kłócą dwa podejścia do logiczności oznakowania.
    > Jedno: logiczna jest unifikacja zasad, upraszczanie i eliminacja wyjątków.

    Ale właśnie to zasada zunifikowana.
    IMO oczywistym błędem w rozumowaniu jest przyjęcie dziedziny na której
    operujemy: znaki dotyczą *drogi* a nie *kierowców*.
    Nie można więc przyjąć, że "widok z p. widzenia kierowcy" ma mieć
    priorytet przed "widokiem z p. widzenia innego użytkownika drogi".
    Ważniejsze jest dostosowanie znaku do użytkowników którym wyznacza
    "obszar życia", tu - taksówkarzy; inni kierujący jedynie mają stosować
    się do pewnych zasad, określonych na tym obszarze (nie parkować).

    > Ja jestem programistą. Nie lubię, gdy algorytm dla pojedynczego przypadku
    > musi zawierać wyjątek

    Kiedy błędem jest przyjście, że algorytm reguluje *tylko* zachowanie
    kierujących pojazdami, a nie ruch drogowy :) (czyli wszystkich
    użyszkodników, również tych łażących w poprzek i idących pod prąd)
    A że kolejka "staje pod prąd"...

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2010-02-19 16:48:04
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    neelix wrote:
    > Tak właśnie są oznakowane postoje taxi.
    Czy wiesz może dlaczego tak?
    ---
    Bydlę

    A czy to ważne dlaczego na stół mówimy stół a nie krzesło? Tak ktoś
    wcześniej zdecydował za nas. Nawet do wydającego się absurdalnym
    oznakowania jest przecież opis zachowania. Wystarczy go przeczytać i
    zapamiętać. Pamietamy nip, pesel, nr bankowego konta a tego nie można
    zapamiętać? Można choćby z tego że pewnie raz w życiu ktoś jechał
    taksówką i szedł na ten pierwszy znak początku postoju.
    neelix

    -

    Ktoś też ustalić zasady *NETYKIETY*, które skutecznie olewasz. Tak ktoś
[...]

    Dodam jeszcze, iż cechą ludzi inteligentnych jest kwestionowanie i
    dyskutowanie na tematy wzbudzające wątpliwości.
    W przeciwnym wypadku nadal mieszkałbyś w jaskinii i z pałą chodził na
    zwierza.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 63. Data: 2010-02-19 17:13:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznakowania jest przecież opis zachowania. Wystarczy go przeczytać i
    > zapamiętać. Pamietamy nip, pesel, nr bankowego konta a tego nie można

    Widocznie jak zwykle piszącym zasady brakuje precyzji. Netykieta nie jest
    świętością a najwyżej obyczajem i nikt rozsądny nie będzie katował się
    jakimiś drobiazgami. Naruszanie prawa drogowego grozi mandatem, a czasem
    nawet śmiercią. Nie ma porównania. Ludzie, którzy nie mają nic do
    powiedzenia czepiają się błędów ortograficznych.

> [...]
    > dyskutowanie na tematy wzbudzające wątpliwości.
    > W przeciwnym wypadku nadal mieszkałbyś w jaskinii i z pałą chodził na

    Akurat w tym przypadku nie ma co kwestionować. Znaki nie są tylko dla
    kierujących, ale również dla innych uczestników ruchu i to głównie im mają
    służyć.

  • 64. Data: 2010-02-19 22:20:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafal VFR" <r...@t...pl> wrote in message

    > Sharon Stone jest blondynką.

    No i co z tego? Poza tym, nie mówiłem o kolorze włosów... ;-)

    > Czy Ty przypadkiem nie jesteś rudzielcem ?

    Nie, blondynem, a co? :-)

  • 65. Data: 2010-02-20 23:33:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Czy wiesz może dlaczego tak?

    Tak, bo to podstawa komunikowania się.
    Dlatego na stół mówimy stół, a nie krzesło (jeśli chcemy się porozumieć).

    Myślałem, że wiesz skąd się wziął taki sposób oznaczania.
    Stąd moje pytanie, bo ja nie wiem dlaczego tak.

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2010-02-23 19:09:54
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    neelix wrote:

> [...]
    Myślałem, że wiesz skąd się wziął taki sposób oznaczania.
    Stąd moje pytanie, bo ja nie wiem dlaczego tak.

    A kto zrozumie jakiegoś tam ministra? Nie da się.
    neelix