  • Data: 2010-02-19 13:09:18
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał VFR" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hljfag$eri$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Dla mnie życie powinno być proste lud do tego dążyć.
    > Obszar zabudowany rozpoczyna się zgodnie z tablicą (mniejsza o jej nazwę z
    > kodeksu) a kończy taką samą z przekreśleniem.
    > To samo tyczy sie zakazu parkowania, etc etc.
    > Jeśli kodeks stanowi, że wyjątkeim jest postój takxi i jak widać fakt tez
    > umyka wielu jeżdzącym to po prostu jest to dla mnie nie zrozumiałe.
    > Tak tak wiem nieznajomość przepisów nie zwalnia (...)
    > No ale w naszym kraju absurów sterta więc i tan przyjmuje do wiadomości.
    > Tak samo jak stan naszych dróg.
    > Pzdr
> [...]

    Chcąc jeździć po drogach trzeba przyjąć pewne fakty do wiadomości. Tak
    zdecydowano, tak oznaczono i nie jest to żadnym problemem. Postoje taxi
    bardzo często są w zatokach, na placach poza jezdnią i praktycznie dotyczą
    tylko konkretne zinteresowane osoby. Jeśli ktoś wpada na oznakowaniu postoju
    to musi być matołem i powinien zwrócić to kupione PJ. Jeśli nie chciało się
    kupić kodeksu z gazetą za 7zł to trzeba zapłacić mandat. Zresztą o czym tu
    dyskutować? U nas jak ktoś chce zaparkować to staje nawet na ewidentnym
    zakazie i włącza awaryjne mimo że nie ma ani awarii, ani wypadku. Pajac
    tylko gada sobie przez telefon, albo kogoś wysadza.

    neelix