  • Data: 2018-01-10 17:56:15
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-10 o 08:08, miumiu pisze:

    > Ja tak samo, polewam małym strumieniem powoli, w różne miejsca, żeby w miare
    > rownomiernie szyba się nagrzewała i żeby potencjalnie niebezpieczne
    > naprężenia nie pojawily sie nagle w jednym miejscu.
    > No i szybko po zabiegu trzeba uruchomic wycieraczki, zeby woda nie zamarzla
    > tym razem w postaci grubej warstwy :)
    Odladzam wodą szyby już 30lat, nigdy żadna nie pękła, woda musi być
    dość ciepła
    taka żeby lekko parzyła i polewamy strumieniem stopniowo całą szybę,
    wody nie wylewamy gwałtownie, butelka 2l spokojnie wystarcza.
    Letnia czy zimna nic nie daje bo zamarza od razu.
    Woda musi dostarczyć odpowiednią ilość ciepła szybie.
    Potem trzeba od razu zgarnąć wodę wycieraczką. Ciepła szyba od razu
    schnie i nie paruje przez jakiś czas aż nie ostygnie.

    --
    Pozdr
    Janusz