  • Data: 2018-01-10 00:24:34
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-01-2018 o 22:19, Cavallino pisze:

    > A potem klimy nie można było wyłączyć, bo przez tydzień od włączenia z
    > miejsca szyba zachodziła mgłą.
    > Dziękuję, postoję, nie włączam klimy bez potrzeby - tzn. gdy jest
    > zimniej na dworze niż chciałbym mieć w aucie.

    Tak czytam Twoją odpowiedź i szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem, co
    chciałeś powiedzieć koledze. Wydaje mi się, że jesienią i zimą klima
    używana jest częściej niż latem. Błyskawicznie zdejmuje parę z okien.
    30s i znika.

    W swoim aucie praktycznie nie ruszam ustawień. Wszystko samo się dzieje.
    Pojawia się wilgotne powietrze w kabinie (bo deszcz, bo mróz i chuchanie
    itp) - samoczynnie zmienia się wtedy kierunek nawiewu, jego siła,
    załącza się AC i grzanie. Para schodzi natychmiast również z szyb, na
    których nawiewu nie ma. Jak dla mnie bajka.

    Wydaje się to być najbardziej rozsądnym scenariuszem. O co chodzi z tym
    tygodniem nieużywania klimy potem?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek