  • Data: 2018-01-09 21:18:19
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-09 o 20:22, Marek S pisze:

    > Serio efekt uzyskujesz / uzyskiwałeś natychmiast na zimnym silniku???
    >
    > Z moich obserwacji wynika, że trzeba trochę postać na włączonym silniku
    > aby klimatyzacja zaczęła osuszać a nagrzewnica grzać. A w/g w/w
    > przepisów "trochę postać" = mandat.
    >
    > Mało tego, nawet jeśli to już zacznie "jakoś" działać to i tak nie
    > wpływa to za bardzo na przednią szybę w tej fazie. Szyba staje się
    > przejrzysta w pobliżu nawiewów a dopiero długo po tym cała staje się
    > czysta.

    Efekt osuszający jest (był, bo już nie mam tego samochodu) prawie
    natychmiastowy. Efekt ogrzewający powietrzem - to tak, trzeba poczekać
    kilka minut. Czyli schemat postępowania a. zgarniam z szyby śnieg,
    zdrapuję lód, b. wsiadam, zapalam silnik, guzik AC ON i jadę. Szyba jest
    przejrzysta. Oczywiście ciepło w samochodzie robi(ło) się po paru
    minutach jazdy, ale to chyba normalne - ?