eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantówRe: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
  • Data: 2012-07-20 00:33:25
    Temat: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ale w tym przypadku on nie goni wykroczeniowca. Nie widzi go,

    moze widział jak przejechał gdy trzymał poprzedniego. Gonił potem 200kmh

    > W tej sytuacji, jakby nagrywali non stop byłby dowód przeciwko
    > policjantom, że mimo braku widocznego "zagrożenia w ruchu
    > drogowym" sami przeginali przepis ...

    mozesz spróbować. ZTCW oni mają przepis i nagrywają od wyjazdu z bazy do
    powrotu

    > do kozła ofiarnego i skasowali. Lecz oni nie nagrywają non stop
    > imho, albo do sądu przedstawiają tylko ułamek nagrania ...
    > nagranie wzbogacone o twój materiał - mogłoby odwrócić sytuację

    możesz złożyć zawiadomienie na komendę o podejrzeniu popełnienia wykroczenia
    przez funkcjonariusza.

    Trochę czytalem o temacie bo mnie gonili 140kmh po zabudowanym. Ale po tym
    co przeczytalem dalem sobie siana