  • 31. Data: 2013-11-07 17:27:47
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "Dariusz K. Ladziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:
    > Buahaha.... Miałem w tym roku lepszy numer. Tak na marginesie, to elektronikiem
    jestem z samouctwa. A jestem po Fizyce Technicznej z przełomu Gierka/Jaruzela, kiedy
    to trza było dooopne zagadnienia rozwiązywać z pomocą takich maszyn jak ODRA-1305.

    To specjalnie daleko do tej elektroniki nie miałeś - czy mam ci
    przypomnieć że FTiMS w zasadzie ani własnej siedziby ani własnej kadry
    praktycznie nie maił - to był w dużej mierze wydział wirtualny stworzony
    z zasbów Wydziału Elektroniki?

    Pamiętam zdziwienie grupki studentów FTiMS spotkanej w schronisku na
    Turbaczu (w słynnej sali nr 200) jak im przypomniałem że doktorowi
    Górskiemu od próżniaków indeksu na biurku nie wolno zostawić - położony
    do wpisu należy trzymać oburącz. Swoje FTiMS-owe kółeczko znali, reszty
    molocha (wielkością przerastającego wszystkie poza chyba trzema szkoły
    wyższe w Polsce...) oczywiście już nie kojarzyli - nie dziwota, skoro
    widząc, że bliski kuzyn z którego starszym rodzeństwem na jednym
    podwórku do pierwszej klasy się chowałem, studiuje na Elce - spotkałem
    go tam po trzech latach. Technolog jestem...

    --
    Darek

  • 32. Data: 2013-11-07 19:22:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 07 Nov 2013 17:08:03 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

> [...]
    wódka, pytanie zupełnie poważne : ILE ??

    >Wydaje mi się, że dala obu, ale wygooglać coś nie mogę
    >(za to sposoby na dupochron bez problemu:)), musisz prawników
    >popytać. Znajomy raczej nie, ale klient "komercyjny"
    >w razie wpadki podkabluje na pewno;-)
    >Jakieś plotki były, że uczelnie chciały odbierać piszącym dyplomy,
    >też nie wiem, czy miałyby prawo.
    >

    >Ale zupełnie poza prawniczym bełkotem, serio, chcecie wprowadzać
    >na rynek takich przyszłych (współ)pracowników? To trzeba tępić
    >chemią i ogniem, a nie się przyłączać;-) Przynajmniej w twardszych
    >dziedzinach, bo spec z marke4tingu jakoś mi wisi;)

    Mialyby.

    A.L.

  • 33. Data: 2013-11-07 22:18:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Gratuluje Kolegom robiacym projekty na zamowienie. Przyczyniaja sie w
    > ten sposob do tego aby Polska rosla w slile a ludziom zylo sie
    > dostatniej. W sile kraju juz nei tzreciego, a piatego swiata.

    A ile razy takie ogłoszenia były na elektrodzie... Tam akurat na
    szczęście są usuwane.

    Najśmieszniejsze jest to, że wszystko to razem powoduje, że te
    "inżyniery" mogą sobie dyplomem d... podetrzeć, bo jak bym potrzebował
    (a będę potrzebował) zatrudnić kogoś, to ew. dyplom sobie obejrzę jako
    ciekawostkę, a jak osobnik nie będzie miał - a za to będzie miał wiedzę
    w głowie - to i tak on dostanie robotę, a nie "inż" co to nie wie jak
    się śrubokręt trzyma...

  • 34. Data: 2013-11-07 23:58:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 07 Nov 2013 22:18:28 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ciekawostkę, a jak osobnik nie będzie miał - a za to będzie miał wiedzę
    >w głowie - to i tak on dostanie robotę, a nie "inż" co to nie wie jak

    Niestety, to przykra rzeczywistosc POLSKIEJ tak zwanej "wyzszej
    edukacji". O tyle mi przykro ze pamietam czasy kiedy ta edukacja byla
    naprawde doskonala...

    A.L.

  • 35. Data: 2013-11-08 00:47:00
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:58:19 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    > Niestety, to przykra rzeczywistosc POLSKIEJ tak zwanej "wyzszej
    >
    > edukacji". O tyle mi przykro ze pamietam czasy kiedy ta edukacja byla
    >
    > naprawde doskonala...

    Otóż i to! Nie każdy ma predyspozycje do kilku literek przed nazwiskiem. I jest to
    oczywiste. Kiedyś były szkoły zawodowe, dzisiaj są Wyższe Szkoły Zawodowe. Śmieją się
    z tego nawet starzy absolwenci zawodówek. No bo absolwent takiej "uczelni" to ani to
    inżynier, ani ślusarz. Ale statystyki się poprawiają. Mamy coraz więcej wysoko
    wykształconych.

  • 36. Data: 2013-11-08 01:46:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
> [...]
    > chemią i ogniem, a nie się przyłączać;-) Przynajmniej w twardszych
    > dziedzinach, bo spec z marke4tingu jakoś mi wisi;)

    Jak widać niektórzy mają na oku swoje krótkoterminowe interesy.

  • 37. Data: 2013-11-08 03:03:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 7 Nov 2013 15:47:00 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Otóż i to! Nie każdy ma predyspozycje do kilku literek przed nazwiskiem. I jest to
    oczywiste.

    Ale kazdy ma CHEC do kilku literek przed nazwiskiem. Tytuly
    akademickie zastapily w Polsce tytuly szlacheckie. W "towarzystwie"
    nie wypada miec dziecka ktore nie jest magistrem. Nawet licencjat to
    cos czym rodzice nie moga sie pochwalic. To ze magister nic nei umie,
    nikogo nie obchodzi. Wazne ze tytul jest.

    A.L.

  • 38. Data: 2013-11-08 05:44:45
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 17:23:18 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:
> [...]
    adania_korepetycje_umowa,ogloszenie,20131010154454.h
    tml

    znajomy z prośbą o pomoc dla syna przy pracy inż./mgr, ale.. w zasadzie ja robię
    projekt, uruchamiam badziewie i tłumaczę dlaczego to funguje tak i srak. Nieee,
    "pracy" nie piszę, bo to nudne jak flaki z olejem, ale recenzuję (oczywiście
    nieoficjalnie), po czym ów delikwent dokonuje stosownych poprawek w pisaninie.

    tam coś mojemu synowi podpedzieć przy jego inż./mgr ? A ile się już nasłuchałem o
    promotorach?! Chuje zwykłe, w niczym bidulkowi nie pomagają!!

> [...]
    >
    > i Staszicowi.
    >

    > No i wlasnei - takie rzeczy pospolite beda jak sobie mlodziez
    >
    > wyksztalcimy. Ksztalcimy polglowkow. Na swoja wlasna zgube.
    >

    > Gratuluje Kolegom robiacym projekty na zamowienie. Przyczyniaja sie w
    >
    > ten sposob do tego aby Polska rosla w slile a ludziom zylo sie
    >
    > dostatniej. W sile kraju juz nei tzreciego, a piatego swiata.
    >

    > Gratuluje rozniez Kolegom Profesorom, ktorzy wiedzac doskonale o
    >
    > procederze i wiedzac doskonale ze student Kupscinski kupil projekt,
    >
    > maja to gleboko w dupie. Rowniez moim bylym Kolegom Profesorom z

    Piękne słowa, ale jak wyobrażasz sobie walkę z brutalną rzeczywistością? Odmówisz?
    Proszę bardzo, dalszy scenariusz jest opisany w pierwszym poście.
    A o pomstę do Nieba KRZYCZY legalność świadczenia tego typu usług. Wręcz możesz
    zupełnie na legalu zarejestrować sobie firmę. Przykładowy link jest w pierwszym
    poście. No i co? Odmawiać i być frajerem z czystym sumieniem, czy kasować?
    Zostać nowożytnym Don Quijote de la Mancha ?

  • 39. Data: 2013-11-08 07:42:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, November 8, 2013 3:03:35 AM UTC+1, A. L. wrote:
    > Nawet licencjat to cos czym rodzice nie moga sie pochwalic.
    > To ze magister nic nei umie,
    > nikogo nie obchodzi. Wazne ze tytul jest.

    Rok 1973. " W zeszły wtorek ostatni hycel uzyskał dyplom zootechnika."
    Zajdel wielkim człowiekiem był ;)

    L.

  • 40. Data: 2013-11-08 07:52:00
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    ps.com...
    http://www.edu-ogloszenia.pl/pisanie_poprawa_prac_za
    dania_korepetycje_umowa,ogloszenie,20131010154454.ht
    ml

    Cytat z powyższej strony:

    "(..), praca po napisaniu usuwana, (..)"

    Tiaaaa...tak samo jak to robią ci, co drukują dokumenty (w tym prace dyplomowe) na
    mieście, za kasę.
    Jak z 10 lat temu żona zaniosła jakiś mało ważny dokumencik do wydrukowania u
    lokalnego miejskiego
    drukarza, to gapowaty facet miał otwarty folder z całą litanią dokumentów
    Word-owskich. A czyje one
    były? Wiadomo, klientów.
    A jak kazałem mu zaraz po wydrukowaniu zamknąć Worda z wczytanym dokumentem żony,
    tłumacząc
    mu, że nie chcę, aby dokument się "rozmnożył", to facet się na mnie obraził, że mu
    zwróciłem uwagę!
    A widać było, na podstawie jego próby odwrócenia naszej uwagi od wczytanego
    dokumentu, że po
    naszym wyjściu ma zamiar zapisać go sobie na dysk. Tamtym razem mu się nie udało.:)
    Zresztą są inne sposoby na kradzież dokumentów, gdyż banalne jest napisanie
    programu, który
    w ukryciu przewali z pena na dysk wszystkie znalezione dokumenty zaraz po wpięciu
    pena do kompa.

    --
    Pzdr.
    Marek