  • 21. Data: 2012-10-03 18:25:02
    Temat: Re: Mam zamiar kupić motor
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-03 01:15, Phen0mable pisze:
    > czkam na wasze wypowiedzi.
    ^^^^^^^
    Może tu leży problem? :D

  • 22. Data: 2012-10-03 18:30:32
    Temat: Re: Mam zamiar kupi? motor
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-03 17:49, Phen0mable pisze:
> [...]
    > Chyba ze wy ważąc koło 100 jeździcie KTM 124 albo 85 :) Żaden z was nie
    > utrzymał się topika. Zaczęliście sami sobie skakać do gardeł i
    > komentować wasze, już i tak głupie komentarze. Ja pisząc swój post
    > chciałem was zachęcić do rozmowy a wy zaczęliście się kłócić i naśmiewać
    > ze mnie. Ja nie jestem gruby. Chodzę po prostu na siłownie. Nie mam może
    > kaloryfera na brzuchu ale beczka jest lepsza niż sześciopak ;-)
    > Taki zachowaniem niszczycie mój świat i wiarę w ludzi. forum jest po to
    > aby sobie pomagać i rozmawiać a nie taplać się w głupotach.

    Po prostu popełniłeś trzy podstawowe błędy:
    Nie chciało Ci się napisać najmniejszych oczekiwań,co się podoba,np
    wybrać kilka modeli
    Piszesz ze Sikacza,99% postów stamtąd gównażerka
    To nie jest forum:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2012-10-03 19:17:57
    Temat: Re: Mam zamiar kupiďż˝ motor
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    aaaaa to tu się szufladkuje ludzi ?? Kto skąd, żyd czy co ?? Przepraszam.
    Nie jestem jakimś gówniarzem. Mam 30 lat. Nie jestem też jakimś forumowym
    molem i nie korzystam na co dzień z takich miejsc w internecie.
    W moim pierwszym poście napisałem wam ze nie chce podawać marek motorów bo
    nie chce wam nic sugerować. Chciałem abyście mi napisali o swoich własnych
    odczuciach, przemyśleniach, doświadczeniach.
    Skoro chcecie aby wam powiedzieć co mam na oku to proszę bardzo.
    Pod uwagę biorę trzy motory.
    Yamaha yz450f 2013 (ten jest nielegalny na drodze i to mi trochę nie
    pasuje)
    KTM 450 EXC SIX DAYS 2013
    KTM 300 EXC SIX DAYS 2013
    Husaberg TE300 2013
    Husaberg FE450 2013

    Wiem ze Husaberg to to samo co KTM bo to w sumie ta sama firma ale mimo to
    jest między nimi róznica w zawieszeniu.
    Yamaha ma podobno drogie części ale mówią ze mało się psuje.

    Motor nie musi byc nowy ale też nie chce kupować zabytku.

    Podacie mi jakąś stronę/forum bez gównarzeri ??

  • 24. Data: 2012-10-03 19:49:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-03 19:17, Phen0mable pisze:
> [...]
    > części ale mówią ze mało się psuje.
    > Motor nie musi byc nowy ale też nie chce kupować zabytku.
    > Podacie mi jakąś stronę/forum bez gównarzeri ??

    Po prostu Sikacz jest mocno upierdliwy.
    Oo teraz napisałeś że chodzi po prostu o błoto,jednak da się.
    Nie wiem jak u Ciebie z doświadczeniem,ale celujesz w mocno wściekłe
    sprzęty i wymagające częstego i drogiego serwisowania.
    na wyjazdy na grzyby nie bardzo.
    Ale ja się nie znam.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2012-10-03 20:15:36
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    drogie serwisowanie ?? Co masz na myśli ?? Filtry olej i filtry oleju
    kosztują jakieś 7 czy 10 funtów. To nie są żadne pieniądze.
    Miałem kiedyś KTM 125 i umiem latać takimi maszynkami po lesie. Szybko nie
    będę jeździł. Chciał bym się wybrać na romaniacs za kilka lat. Ciągnie
    mnie to tego aby znów sobie pojeździć po lesie cały w błocie :)

  • 26. Data: 2012-10-03 20:50:18
    Temat: Re: Odp: Mam zamiar kupić motor
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-03, Johnny <j...@p...pl> wrote:

    > Nie idzcie więcej tą drogą! Jeszcze jeden goopi post z talią osy w tle i
    > chłopak... z liną w ręce... wyruszy... w poszukiwaniu... suchego
    > konara;-((((((((((

    No i Marcin N bedzie mial czlowieka na sumieniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-10-03 21:18:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-03 20:15, Phen0mable pisze:
    > drogie serwisowanie ?? Co masz na myśli ?? Filtry olej i filtry oleju
    > kosztują jakieś 7 czy 10 funtów. To nie są żadne pieniądze.
    Chyba cytujesz wersję dla żony:-)
    Nie siedzę w temacie,poczytaj sobie trochę na temat częstotliwości
    czynności serwisowych,trochę mocno się to różni od szosy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2012-10-03 21:49:33
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    Co 30 godzin zmienia się olej łańcuch raz na jakiś czas.
    Bardzo dużo w was pesymizmu. Jak byście czytali UWAŻNIE moje posty to nie
    było by tego problemu. Mówiłem ze pieniądze nie robią różnicy. Po drugie
    ja nie mieszkam w polszy i głodem nie przymieram. Mówiłem też ze czytałem
    trochę o tym i oglądałem serwisowanie itp na yt.
    Proszę aby wypowiadali się Ci co siedzą w temacie i posiadają takie/taki
    motor.

    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2012-10-03 21:55:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-03, Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

> [...]
    > trochę o tym i oglądałem serwisowanie itp na yt.
    > Proszę aby wypowiadali się Ci co siedzą w temacie i posiadają takie/taki

    To na chuj piszesz na polska grupe dyskusyjna? Tu jest polsza i bieda
    i nikt nie ma takiego motora, wszyscy jezdzo wueaskami, ci bogatsi maja
    Jawy TS350 i MZ 251.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-10-03 22:07:30
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    Bardzo inteligentna odpowiedz. Jak na polsze przystało. Dziękuje i
    pozdrawiam.