  • 61. Data: 2012-10-05 12:16:58
    Temat: Re: Mam zamiar kupić motor
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-05 12:08, AZ pisze:

    > Marcin bedzie smutny jak to przeczyta :-(

    Mysle ze po dlugiej terapii jakos uda mi sie pogodzic z tym faktem i
    dalej zyc. Ale moj swiat juz nie bedzie taki sam.

    pozdr
    newrom

  • 62. Data: 2012-10-05 13:15:43
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > newrom z brzuszkiem wskazujacym na opuchlizne glodowa lub... ;)
    ...ciążę ?! :)
    WOJO

  • 63. Data: 2012-10-05 13:25:59
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-10-03 16:58, Monster pisze:

    > Nietuzinkowy??U mnie na wsi są chyba trzy,co drugi cioters posiada.

    A co to za "wiocha'?
    Na "mojej" prawie wszyscy mają motocykle i to im "cięższy tym lepszy".
    Nawet spotykają się co sobota na pufku, przejeżdżając nawet i 700 m. :-)
    Obowiązkowo w skórach. :-)

    Ale Rocketa nie ma nikt. :-P

    Pozdrawiam
    WW

  • 64. Data: 2012-10-05 13:28:30
    Temat: Re: Mam zamiar kupi? motor
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-05 13:15, WOJO pisze:

    > ...ci??? ?! :)

    Niestety nie (nagroda nadal nieodebrana, z tego co wiem).

    pozdr
    newrom

  • 65. Data: 2012-10-05 21:07:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-05 13:25, WW pisze:

> [...]
    > Na "mojej" prawie wszyscy mają motocykle i to im "cięższy tym lepszy".
    > Nawet spotykają się co sobota na pufku, przejeżdżając nawet i 700 m. :-)

    To sobie w końcu sprawią,chyba w każdej okolicy jest taka liga,nasi
    jeżdżą trochę więcej,dookoła rynku jest z 600m:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 66. Data: 2012-10-10 16:56:59
    Od: drc_huna <drc_huna@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Marcin N,
    Ja z chęcią kupię tę DR-Zkę :)
    pozdrawiam.

    Roman Niewiarowski napisal

  • 67. Data: 2012-10-11 08:19:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-10 16:56, drc_huna pisze:

    > Ja z chęcią kupię tę DR-Zkę :)

    super

    pozdr
    newrom