  • 1. Data: 2012-09-29 17:38:32
    Temat: [SPRZEDAM] Yamaha xj600 - Łódź
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    Kupiony w stanie jeżdżącym ale nie zadbanym około 1,5 roku temu.
    Przez ten czas wymieniłem:
    -nowe filtry (oleju i powietrza)
    -olej
    -obicie na kanapę (na zdjęciu jeszcze stara)
    -nowe świece, wymieniona cewka zapłonowa
    -poprawa elektryki
    -linkę sprzęgła
    -nowy akumulator

    Ogólnie rzecz ujmując doprowadziłem go do stanu używalności. Motocykl w ciągłej
    ekspolatacji, technicznie sprawny, lekko podrapany, na przyszły sezon wypadało by
    wymienić opony. Yamaha jest zblokowana przez zwężki w kolektorze, spokojnie
    przyspiesza do 140+, prędkości maksymalnej nie sprawdzałem. XJ ma zainstalowaną
    olejarkę łańcucha i podgrzewane manetki (włącznik jest ukruszony ale sprawny).
    Ubezpieczenie ważne do stycznia 2013, przegląd do sierpnia 2013.
    Ogarnąłem na nim jazdę i chciałbym kupić coś nowszego na nowy sezon. Cena jaka mnie
    interesuje to 1500pln (do negocjacji).
    Myślę, że to dobry i niedrogi sprzęt na początek lub do spokojnej jazdy.
    kontakt i pytania przez email lub pod numerem:
    692-784-407
    Zdjecie:
    http://imageshack.us/a/img15/6933/xj600.jpg