  • 1. Data: 2012-10-01 13:29:17
    Temat: szprychowanie ( centrowanie ) Wawa
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Łelkam

    Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
    Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

    Odys

  • 2. Data: 2012-10-01 13:35:55
    Temat: Re: szprychowanie ( centrowanie ) Wawa
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witam.

> [...]

    >Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
    >Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

    Od jakiego motocykla to koło?
    Szprychy nowe czy używane, ruszone czy dopiero będą ruszane?

    Marcin
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 3. Data: 2012-10-03 09:48:28
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
    > Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

    W scooterlandzie zapytaj.

    _____
    grzech
    tdm

  • 4. Data: 2012-10-03 15:10:31
    Od: Odys <o...@t...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 13:36:01 UTC+2 użytkownik Kacper_Motor
    napisał:
    > Witam.

    > Od jakiego motocykla to koło?
    >
    > Szprychy nowe czy używane, ruszone czy dopiero będą ruszane?

> [...]

    Szprychy jeszcze nie ruszane, po ostatnim rozjechaniu przez samochód zauważyłem ze
    mam lekkie bicie na feldze ( felga nie jest uszkodzona) prawdopodobnie wymaga
    wycentrowania tylko