  • Data: 2012-10-04 10:06:55
    Temat: Re: Mam zamiar kupić motor
    Od: ursyn <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 października 2012 14:51:49 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > W sumie to nie wiem. Jakoś tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w
    > Polsce grubasów przybywa. Faceci nie dbają o siebie i tyją na potęgę.
    >
    > Niedawno spotkałem się z grupą 8 "czoperowców". Tylko dwóch nie miało
    > wyraźnej nadwagi. Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego -
    > to się ocknie i wróci na jasną stronę mocy.
    > --
    >
    > MN

    Człowieku co Ty piszesz :) Taki pączek to skarb, nie dość że reperuje budżet państwa,
    bo jako konsument więcej konsumuje, to jeszcze bywa mega pożyteczny. Podczas wypadku
    działa jako poduszka powietrzna, jak gonią Cię wilki to chroni tyły. A na dodatek jak
    człowiek niepuszysty stanie obok takiego otyłego, to ma co najmniej +3 do
    atrakcyjności u płci przeciwnej(+10 jak jest zapyziały i niezadbany).

    Nie ma co się napinać :) to co po dwie pizzy na głowę i do tego kurczak pikantny w
    cieście, i oczywiście cola light.

    Pozdrawiam
    ursyn[120/185/grrrrrubas :) ]