  • Data: 2012-10-04 18:45:11
    Temat: Re: Mam zamiar kupi motor
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ale was zazdrość zżera, że jest ktoś kogo stać na nowy motor a nie używany
    z zasranym siedzeniem z gratka.pl

    Piszecie takie głupoty o tych cenach że aż się rzygać chce. Ja wiem,że w
    polszy dymają was na wszystkim i ze wszystkim ale to nie znaczy że tak
    żyje reszta świata.
    Jeden z was okazał się inteligentny i potrafił odczytać co mam na myśli i
    czego szukam a resztę zjadła ZAZDROŚĆ to takie długo słowo na Z. w
    pierwszym moim poście na pisałem wyraźnie, że "polatać po lecie" i czasem
    założyć sliki i pojeździć po szosie. Dziecko by się zorientowało, że
    chodzi o cross. Szukacie tylko aby się do mnie doczepić bo jesteście
    zazdrośni ze kupie sobie nowiutki spod igły motorek.
    Po drugie to zachowujecie się jak byście byli specjalistami od mojego
    życia. Skąd ten pomysł, że ja nie potrafię jeździć ?? aaaaa no tak to znów
    ZAZDROŚĆ :) to długie słowo na Z no tak. Każdy z was wie co i jak umiem,
    czego nie a co wiem :) Super, szkoda że takie mózgi marnują się w polszy.
    Powinniście co najmniej w turków sprzątać z takimi pomysłami to by was
    było stać na nowy motor.
    Szkoda mi was dzieciaki. Opluwacie scigacz.pl ze to gówniarzeria a sami
    zachowaliście się ja banda gówniarzy z gilami w noście zasuwającymi na
    starych motorach z zasranym siedzeniem przez takich jak ja :) Trzymajcie
    się cieplutko i pozdrawiam. Więcej nie będę wam dupy zawracał.Piszcie
    sobie na mnie co chcecie. Tacy ludzie nie są w stanie mnie obrazić. Cześć.