  • 41. Data: 2012-10-04 10:13:28
    Temat: Re: Mam zamiar kupi motor
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Po prostu popełniłeś trzy podstawowe błędy:

    cztery:)
    o motorach to nie to forum:)

    _____
    grzech
    tdm

  • 42. Data: 2012-10-04 12:01:48
    Temat: Re: Mam zamiar kupiďż˝ motor
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Phen0mable" <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:a5a4bf4869afa6ff86179e754d25aebb$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Chce trochę schudnąć.

    Polecam trening HIIT na wioślarzu - 15 min dziennie i w zredukowałem mase o
    5 kg w dwa tygodnie. Nie ma nic skuteczniejszego, chociaż przyznam że to
    bardzo ciężki trening i nie dla początkujących.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 43. Data: 2012-10-04 12:58:54
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Polecam trening HIIT na wioślarzu - 15 min dziennie i w zredukowałem mase o
    > 5 kg w dwa tygodnie. Nie ma nic skuteczniejszego, chociaż przyznam że to
    > bardzo ciężki trening i nie dla początkujących.

    Jeśli orientował byś się w treningach to dolna granica czasowa wysiłku w którym
    organizm zaczyna brać rezerwy z tłuszczów odłożonych w organizmie jest prawie
    dwukrotnie wyższa..

    wracając do moto - ktm adventure?

  • 44. Data: 2012-10-04 13:26:02
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jeśli orientował byś się w treningach to dolna granica czasowa wysiłku w
    > którym organizm >zaczyna brać rezerwy z tłuszczów odłożonych w organizmie
    > jest prawie dwukrotnie wyższa..

    Trening HIIT to nie jest trening areobowy. Właśnie w tym tkwi jego siła -
    nie chodzi o to co się dzieje w czasie treningu, ale po nim - tzw. after
    burning effect. Zresztą nie chcę teoretyzować - waga i lustro nie kłamie.
    Nawet nie stosuje żadnej diety - tylko i wyłącznie HIIT.

  • 45. Data: 2012-10-04 16:10:04
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-03 21:49, Phen0mable pisze:

    > Co 30 godzin zmienia się olej łańcuch raz na jakiś czas. Bardzo dużo w
    > was pesymizmu. Jak byście czytali UWAŻNIE moje posty to nie było by tego
    > problemu. Mówiłem ze pieniądze nie robią różnicy. Po drugie ja nie
    > mieszkam w polszy i głodem nie przymieram. Mówiłem też ze czytałem
    > trochę o tym i oglądałem serwisowanie itp na yt. Proszę aby wypowiadali
    > się Ci co siedzą w temacie i posiadają takie/taki motor.
    > Pozdrawiam.

    Wstrząsające,raczej z nas też nikt nie przymiera.Jakbyś pisał UWAŻNIE
    swoje posty to nie byłoby tego problemu.
    Jak nie mieszkasz w Polsce więc dolicz do ceny tanich części bardzo
    drogi serwis.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 46. Data: 2012-10-04 16:29:09
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Phen0mable" <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:a21018b63841ed19a326aa9c0afbd67a$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Super. Dzięki za odpowiedz. Pierwszy post z głową i rozumem. . Jest jednak
    > taki myk ze tłok do niego jest dwa razy droższy niż do yamahy.....

    Super. Przeciez napisales, ze kasa nie gra roli. :)
    Co sie bedziesz przejmowal pierdolami, z fantazja zaplac trzykrotna wartosc
    tloka.

    pozdrawiam
    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 47. Data: 2012-10-04 18:45:11
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    Ale was zazdrość zżera, że jest ktoś kogo stać na nowy motor a nie używany
    z zasranym siedzeniem z gratka.pl

    Piszecie takie głupoty o tych cenach że aż się rzygać chce. Ja wiem,że w
    polszy dymają was na wszystkim i ze wszystkim ale to nie znaczy że tak
    żyje reszta świata.
    Jeden z was okazał się inteligentny i potrafił odczytać co mam na myśli i
    czego szukam a resztę zjadła ZAZDROŚĆ to takie długo słowo na Z. w
    pierwszym moim poście na pisałem wyraźnie, że "polatać po lecie" i czasem
    założyć sliki i pojeździć po szosie. Dziecko by się zorientowało, że
    chodzi o cross. Szukacie tylko aby się do mnie doczepić bo jesteście
    zazdrośni ze kupie sobie nowiutki spod igły motorek.
    Po drugie to zachowujecie się jak byście byli specjalistami od mojego
    życia. Skąd ten pomysł, że ja nie potrafię jeździć ?? aaaaa no tak to znów
    ZAZDROŚĆ :) to długie słowo na Z no tak. Każdy z was wie co i jak umiem,
    czego nie a co wiem :) Super, szkoda że takie mózgi marnują się w polszy.
    Powinniście co najmniej w turków sprzątać z takimi pomysłami to by was
    było stać na nowy motor.
    Szkoda mi was dzieciaki. Opluwacie scigacz.pl ze to gówniarzeria a sami
    zachowaliście się ja banda gówniarzy z gilami w noście zasuwającymi na
    starych motorach z zasranym siedzeniem przez takich jak ja :) Trzymajcie
    się cieplutko i pozdrawiam. Więcej nie będę wam dupy zawracał.Piszcie
    sobie na mnie co chcecie. Tacy ludzie nie są w stanie mnie obrazić. Cześć.

  • 48. Data: 2012-10-04 22:35:49
    Temat: Odp: Mam zamiar kupi motor
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Phen0mable" w rzeczy samej fenomen na skalę światowa:

    > szukacie tylko aby się do mnie doczepić bo jesteście zazdrośni ze kupie
    > sobie nowiutki spod igły motorek.

    Ty, ale Ty to bierzesz na poważnie czy jaja se robisz? Bo jak jaja, to ok,
    ale jak na serio to musze wyprowadzić się z błędu. Nikt ci tu nie zazdrości,
    czegoś czego nie masz. Tak jak nie można zazdrościć komuś że postawi sobie
    pałac. Pierw niech kupi, zbuduje... to po pierwsze. Po drugie nikt nie szuka
    aby sie do ciebie doczepić, tylko najzwyczajniej w świecie nabijają się z
    ciebie. Z tą "kasa nie gra roli" rozśmieszyłeś wszystkich, bo przecież
    wszyscy w necie są piękni, młodzi i bogaci;-). Net, jak papier - przyjmie
    wszystko. Tylko ja stary zgred w tych wszystkich internetowych Koh I-noorach
    widze tylko Jablonex. Statystyka nie kłamie - większość, czy tu czy tam
    zapieprza za niewielkie pieniądze. Jeżeli tobie sie udało i trzepiesz
    kapuchę jak ja zadek mojego synka po wywiadówce - to moje gratulacje. Póki
    co merytoryczna zawartość twoich postów wskazuje na zwykłego buca, któremu
    wydaje się, że jak zostanie parę funtów w skarpecie to juz "kasa nie gra
    roli". ;-)

    zdroofka Johnny

  • 49. Data: 2012-10-04 23:01:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 18:45, Phen0mable pisze:

    > Piszecie takie głupoty o tych cenach że aż się rzygać chce. (...)

    Czyli jednak miałem nosa w pierwszym poście, że to zwykła podpucha...

    --
    MN

  • 50. Data: 2012-10-04 23:07:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > pozdrawiam. Więcej nie będę wam dupy zawracał.Piszcie sobie na mnie co
    > chcecie. Tacy ludzie nie są w stanie mnie obrazić. Cześć.

    WOW. Ten to musi byc zakompleksiony...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!