  • 51. Data: 2012-10-04 23:19:19
    Temat: Re: Mam zamiar kupi motor
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-04, Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    > Szukacie tylko aby się do mnie doczepić bo jesteście
    > zazdrośni ze kupie sobie nowiutki spod igły motorek.

    No.

    > Po drugie to zachowujecie się jak byście byli specjalistami od mojego
    > życia. Skąd ten pomysł, że ja nie potrafię jeździć ?? aaaaa no tak to znów
    > ZAZDROŚĆ :) to długie słowo na Z no tak. Każdy z was wie co i jak umiem,
    > czego nie a co wiem :) Super, szkoda że takie mózgi marnują się w polszy.
    > Powinniście co najmniej w turków sprzątać z takimi pomysłami to by was
    > było stać na nowy motor.

    A ty u kogo sprzatasz?

    > Szkoda mi was dzieciaki. Opluwacie scigacz.pl ze to gówniarzeria a sami
    > zachowaliście się ja banda gówniarzy z gilami w noście zasuwającymi na
    > starych motorach z zasranym siedzeniem przez takich jak ja :) Trzymajcie
    > się cieplutko i pozdrawiam. Więcej nie będę wam dupy zawracał.Piszcie
    > sobie na mnie co chcecie. Tacy ludzie nie są w stanie mnie obrazić. Cześć.

    Moze lepiej pieniadze zainwestowac w lekarza skoro nie dajesz rady i robisz
    pod siebie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2012-10-05 08:15:25
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 18:45:12 UTC+2 użytkownik Phen0mable napisał:
    > Ale was zazdrość zżera, że jest ktoś kogo stać na nowy motor a nie używany
    >
    > z zasranym siedzeniem z gratka.pl

    :) jednak jesteś durny pączek.

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 53. Data: 2012-10-05 08:21:16
    Temat: Re: Mam zamiar kupić motor
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > PS. dosc zabawnie by bylo gdyby pytajacy okazal sie kulturysta ;)

    Okazało się, że raczej nie.

    --
    MN

  • 54. Data: 2012-10-05 08:29:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-05 08:21, Marcin N pisze:

    > Okazało się, że raczej nie.

    Widziales go na zywo ?
    Zreszta nawet jakby wazyl 180 i sie kulal (jak Pyra) to gowno Cie to
    obchodzi i robienie takich uwag pachnie rozwojem na poziomie sredniakow.

    pozdr
    newrom

  • 55. Data: 2012-10-05 08:33:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Widziales go na zywo ?
    > Zreszta nawet jakby wazyl 180 i sie kulal (jak Pyra) to gowno Cie to
    > obchodzi i robienie takich uwag pachnie rozwojem na poziomie sredniakow.

    Myślisz, że wyświadczasz mu przysługę?
    O co w ogóle się kłócisz? Wolę spory z AZ na temat pozycji w zakręcie.

    --
    MN

  • 56. Data: 2012-10-05 09:03:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-05 08:33, Marcin N pisze:

    > Myślisz, że wyświadczasz mu przysługę?

    Nie.

    > O co w ogóle się kłócisz?

    Nie kloce sie, po prostu krzyknalem zebys sie otrzasnal.

    > Wolę spory z AZ na temat pozycji w zakręcie.

    obawiam sie ze on juz jest za stary zeby przyjac wyzwanie na pojedynek z
    uzyciem workow na papucie.

    pozdr
    newrom

  • 57. Data: 2012-10-05 10:43:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Widziales go na zywo ?
    > Zreszta nawet jakby wazyl 180 i sie kulal (jak Pyra) to gowno Cie to
    > obchodzi i robienie takich uwag pachnie rozwojem na poziomie sredniakow.

    A Ty ile wazysz? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-10-05 11:04:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie kloce sie, po prostu krzyknalem zebys sie otrzasnal.

    Do Marcina N nawet jakbys przez megafon z odleglosci 1 metra krzyknal
    to i tak nie dotrze. TTTM.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2012-10-05 12:05:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-05 10:43, AZ pisze:

    > A Ty ile wazysz? :P

    Szczerze mowiac to nie wiem, ale na pewno wiecej niz norma mowi i to nie
    przez silownie.
    Pol zycia wazylem za to ponizej normy, wiec srednia wychodzi ok ;)
    Nie zmienia to faktu ze to moja osobista sprawa czy wole wazyc zgodnie z
    norma, czy pozwalac sobie na hedonizm kulinarny i nikomu nic do tego.

    pozdr
    newrom z brzuszkiem wskazujacym na opuchlizne glodowa lub... ;)
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 60. Data: 2012-10-05 12:08:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Nie zmienia to faktu ze to moja osobista sprawa czy wole wazyc zgodnie z
    > norma, czy pozwalac sobie na hedonizm kulinarny i nikomu nic do tego.

    Marcin bedzie smutny jak to przeczyta :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200