eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.1
    94.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Apr 2010 23:28:54 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
    <4bcb4b22$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.249.146
    X-Trace: 1271626133 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19163 83.23.249.146:22311
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273627
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Sun, 18 Apr 2010 23:09:59 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >> Trudno zgadnąć - może to diesle to przyszłość motorsportu i motoryzacji
    >> ogólnie, ale żeby się o tym przekonać to trzeba zrobić równe reguły
    >> porównania.
    >>
    >> IMO wystarczyłaby zwężka i masa minimalna samochodu.
    >
    > Ale czemu sie ograniczacz jakas srednica i balastem ?

    Bo się pozabijają.
    To już kiedyś tak było że do sportu budowało się cokolwiek, jakkolwiek,
    byle tylko się odpychało, ale po prostu było za dużo ofiar.

    >> I wtedy tylko można by porównać która technologia jest wszechstronnie
    >> lepsza.
    >
    > A moze odwrotnie, zdjac wszystkie ograniczenia.
    >
    > Wtedy sie okaze czy lepszy pojazd F1 turbobenzynowy czy dieslowski :-)

    Zwężka jest o tyle dobra, że ustala jakąś uniwersalną granicę która
    będzie tak samo dotyczyć każdego silnika "na opał". I tu może się
    swobodnie ścigać i silnik Wankla, Diesla, Stirlinga czy Benza.

    Oczywiście do drzwi już pukają silniki elektryczne - czy to jakieś
    KERS-y, czy w ogóle pojazdy czysto elektryczne produkujące swoją energię
    na pokładzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: