eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Data: 2010-04-18 23:50:40
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 18 Apr 2010 23:28:54 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >J.F. pisze:
    >>> IMO wystarczyłaby zwężka i masa minimalna samochodu.
    >> Ale czemu sie ograniczacz jakas srednica i balastem ?
    >
    >Bo się pozabijają.
    >To już kiedyś tak było że do sportu budowało się cokolwiek, jakkolwiek,
    >byle tylko się odpychało, ale po prostu było za dużo ofiar.

    Mowisz ze amerykanski dragster wygra kazdy start w F1 ?
    No, byc moze :-)


    >> A moze odwrotnie, zdjac wszystkie ograniczenia.
    >> Wtedy sie okaze czy lepszy pojazd F1 turbobenzynowy czy dieslowski :-)
    >
    >Zwężka jest o tyle dobra, że ustala jakąś uniwersalną granicę która
    >będzie tak samo dotyczyć każdego silnika "na opał". I tu może się
    >swobodnie ścigać i silnik Wankla, Diesla, Stirlinga czy Benza.

    Ogranicza ilosc zasysanego powietrza. Promuje silniki o wyzszej
    sprawnosci i oczywiscie doladowane, czy raczej - dosysane.

    No i trzeba zabronic podtlenku oraz zbiornikow buforowych powietrza
    :-)

    >Oczywiście do drzwi już pukają silniki elektryczne - czy to jakieś
    >KERS-y,

    KERS to mysle szybko by wypadly, gdyby ich mase mozna bylo w silnik
    czy paliwo przeniesc.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: