  • Data: 2010-04-19 11:22:16
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/18/2010 11:23 AM, kffiatek wrote:
    To by mi bardzo poprawiło komfort życia gdybym
    > dał się przekonać, że diesel jest lepszy, a nie dla "biedaków".
    >
    > pozdrawiam

    To zeby Ci poprawic komfort zycia moge Ci powiedziec, ze diesel nie jest
    dla biedakow. Taki biedak jak ja, ktory nie robi wiecej niz 20 tys.
    rocznie wyliczyl sobie, ze diesel wyjdzie o wiele drozej. I sie to
    sprawdza. Zwlaszcza na przegladach. Pomijam tu, ze to pyrkanie diesela
    doprowadza mnie do szalu;)

    Pozdro!