  • Data: 2010-04-18 17:58:46
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > Z popsutą lambdą, krokowce auto pojedzie.

    Ok, troche przesadzilem.

    > Przewody WN czy cewka rzadko
    > się psują nagle tak, żeby auto stanęło, zwykle wiadomo o tym dużo
    > wcześniej i jest czas na wymianę.

    Taa, zwykle to ludzie sie o tym dowiaduja jak przyjdzie troche wilgoci i
    auto nie odpala :>

    >Pompa paliwa rzadko się psuje,

    Wystarczy czesto na rezerwie smigac i mozna szybko zalatwic.

    > po za
    > tym w dieslu też jest.

    Nie w kazdym i nie w kazdym, w ktorym jest jest niezbedna do dzialania
    silnika.

    > W przepustnicy nie ma co się zepsuć, chyba, że
    > masz na myśli przepustnicę sterowaną elektronicznie, ale różnych
    > elektronicznych wynalazków zwykle więcej jest w dieslu.

    Chocby potencjometr.
    A w pelni elektroniczne przepustnice to chyba juz od dawna sa powszechne.

    --
    Karolek