  • Data: 2010-04-18 17:53:07
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > No nie. bez sondy samochod dalej pojedzie, cewki ma ostatnio 4, wiec
    > jedna mniej straszna, pompa paliwa jest i w dieslu.

    Ok, ale blizej (spalanie) ;>
    I nie kazdy diesel ma pompe paliwa w baku, a nawet niektore co ja maja
    to pojada bez niej :>

    > Nowoczesny ? pasek, pompa, przewody wysokiego cisnienia, sterownik CR,

    Pasek, albo i nie pasek (zreszta benzyna ma tak samo), pompa w jednym
    jest w innym nie ma, albo i bez niej pojedzie. przewody wysokiego
    cisnienia zazwyczaj sa jedne i te same do konca zycia calego auta, a
    nawet gdyby jeden pekl, to tez pojedzie (chyba ze CR to wtedy nie) :>
    Sterownik CR? A benzyna to sterownika wtrysku nie ma?

    > Roznica taka ze benzyniak moze zgasnac po przejezdzie przez kaluze,
    > a diesel po przejezdzie przez zimowe mrozy.

    Albo zgasnie bo przerwa na swiecy bedzie za duza, albo przewody WN
    popekaja i zgubi iskre...

    > no i w renowkach cewki sie wymienia czesciej niz wtryskiwacze w
    > dieslach, ale tez tansze sa :-)

    Tansze od czego? Jak porownujesz do CR to na pewno, ale jak do pomp
    rotacyjnych to juz nie :>

    --
    Karolek